Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Fotografhörnan Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sparvel

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 5:37 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Nov 09, 2004 5:38 am

User Image
En annan bild ur den serien som jag tog innomhus bara för atttt jävas med lärarna. tog ävenn en bild på tacosen vi åt den dagen xd

Sparvel

Sparvel

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 5:39 am

User Image

Inte riktigt lika bra bild, men jag tycker om hur skärpan på fokus respektive bakgrund samspelar här 3nodding önskar att det vore lite mer gröna blad i nedre vänstra hörnet för att väga upp rosen sweatdrop
PostPosted: Tue Nov 09, 2004 5:41 am

User Image Sist men inte minst tog jag ett lite roligare porträtt av min dåvrande Sambo stare Sluta dregla valkyria

för att visa att inte bara klara färger som rött och orange är färger, utan även lite mer dämpade som här.
3nodding

Sparvel

Wilykit

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 8:12 am

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 8:13 am

Ledsen att göra dig besviken sparvel men jag drägglade mer övetr godiset. Farligt att lämna mig i närheten av sådant..
Angående sista bilden. Förlåt då gonk Inte mitt fel. Brukar inte vara sådan gonk xp

Skriver mer om bilderna senare. Har lite fullt upp..

Wilykit

Sparvel

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 8:27 am

Valkyria86
Ledsen att göra dig besviken sparvel men jag drägglade mer övetr godiset. Farligt att lämna mig i närheten av sådant..
Angående sista bilden. Förlåt då gonk Inte mitt fel. Brukar inte vara sådan gonk xp

*lol* du vet juh att det måste sägas, och jag vet juh att han är mkt vacker 3nodding heart
och jag vet, godiset är mkt farligt gonk
PostPosted: Tue Nov 09, 2004 9:56 am

Sparvel
Valkyria86

*lol* du vet juh att det måste sägas, och jag vet juh att han är mkt vacker 3nodding heart
och jag vet, godiset är mkt farligt gonk
Jag vet.. Fast vi har bara äckelgodis hemma.... xp
Hum, inte den typen jag brukar ens titta åt kan jag säga.. Alltså... Försöker inte leka fröken ouppnårlig här eller nånting men.. Uuuh... Jag är mer My dying Bride sångar typen.. Lixom.. Det brukar jag titta åt razz

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 10:07 am

Nu har allt raderats två gånger. Nu skiter jag i dewtta! *svordommar*
skriver om bildenra ne anna dag.. *surar*
PostPosted: Wed Nov 10, 2004 1:26 am

gaia är så snällt ibland sweatdrop
just nu sitter jag med en pink box flygandes omkring i ett annat fönster men inventory sidan funkar inte nu så den lär ikke dyka upp där gonk

gud nej jag hatar hårdrocks pojkar. dom har så dåligt självförtroende. datanördarna är mycket bättre 4laugh

Sparvel

Wilykit

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 4:47 am

Sparvel
gaia är så snällt ibland sweatdrop
just nu sitter jag med en pink box flygandes omkring i ett annat fönster men inventory sidan funkar inte nu så den lär ikke dyka upp där gonk

gud nej jag hatar hårdrocks pojkar. dom har så dåligt självförtroende. datanördarna är mycket bättre 4laugh
Hum.. Tja.. Fst det är doom metal man på 40 år eller nånting.. Hehe... Men harn är fin.. Och den rösten.. *smälter*
Hum.. Annars brukar jag ha en förkärlek till synth pojkar... *flinar* Men ibland blir man vist överbevisad >.<
Självförtroende tror jag varierar lite från person till person dock..

En aning off topic?
PostPosted: Wed Nov 10, 2004 4:57 am

Nu skrev jag detta i ett worddokument så att jag kan kopiera över det *smart*
Denna gången SKA jag lyckas posta det... Till Sparvel för er som inte är riktigt med..

Först och främst vill jag säga att jag inte gillar naturbilder i allmämnhet, tycke rdet är så tråkigt. Men du gillade ju inte direkt mina bilder heller så det kompenserar väl upp det hela wink

Bild ett:
Snyggt fotad blomma, lakt på bra sätt i bilden... Även om jag antagligen hade lagt den lite mer i kanten.. Bara några millimeter dock (nått måste man ju klaga på wink ). Mycket söt och så, även om skärpedjupet kanske kunde varit ytterst lite längre?
Kort skärpedjup är roligt att jobba med, men ibland blir det kanske lite för mycket av det goda?

Bild två:
Gillar molnen i bakgrunden. Dom är ulliga och gulliga 4laugh
*ta med ett hem att sova på*
Lite mycket färg kanske...? Fast det sa du ju själv...

Bild tre:
GODIS domokun
Det finns nog inte en bild i världen på det (förutom dom på bara lakris) som jag inte älskar.. Hehe...
Den här gillar jag dock för godiset med sina klara färger kryper fram så fint ur det svarta.. Lite mycket svart undertill (om man vänt det på andra hållet kanske?) men konst är konst och ibland är det som det är och andra får tycka vad dom vill. MAn vet själv vad som är rätt även om andra (Valkyria) inte förstår.

Bild fyra:
Lite mycket bakgrund till lite lite blomma kanske? Men det är bara min mening.. Har en kännsla av att vi inte alls gillar samma stil.. >.<

Bild fem:
Den är bara mysig.. Riktigt mysig.. Ingenting ont att säga om den...
Även om godiset faktiskt lockar mera wink

Wilykit

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 4:59 am

Jag funderar på om man kan börja praoa i en fotostudio... sweatdrop
Min mamma känner någon fotograf som hon sa att hon skulle höra med... Usch, om jag inte får det så vet jag inte vad jag ska ta mig till... Dom hade redan fullt på SF i stockholm gonk Fast sen ska jag nog försöka få en plats där tills nästa prao... 3nodding

Eh, vad nu det här har med fotograf hörnan att göra... eek gonk
PostPosted: Wed Nov 10, 2004 5:10 am

Wilykit

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 6:08 am

Valkyria86
Mushi
Jag funderar på om man kan börja praoa i en fotostudio... sweatdrop
Min mamma känner någon fotograf som hon sa att hon skulle höra med... Usch, om jag inte får det så vet jag inte vad jag ska ta mig till... Dom hade redan fullt på SF i stockholm gonk Fast sen ska jag nog försöka få en plats där tills nästa prao... 3nodding

Eh, vad nu det här har med fotograf hörnan att göra... eek gonk
Fotostudio har v䬠med det att g?
Ska kolla med en mindre modellagentur d䲠fall de har n姯n fotograf som kan t䮫a sig att ha med mig p堥n fotografering s堡tt jag bara kan tittta p堨ans arbete... Tror jag kan l䲡 mig mycket av det.

Jo, men... ändå.. sweatdrop
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 37 38 39 40 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games