|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 11:44 am
Välkommna!
Jag såg att jag finns med i första posten! blaugh Det var en bra ide att ta med crew där så folk vet vilka dom ska fjäska för! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 5:11 am
Namn/Smeknamn: Mia,Miis,Musli mimmi Ålder: 14 Var bor du? Jönköping,Råslätt När gick du med i Gaia? (står inte i mitt profil) Födelsedag i verkligheten: 3 Januari whee Intressen: teckna,namearts Husdjur: Ska få en hamster snart!! Favoritfilmer: Silent Hill o White chicks rofl Favoritböcker:Harry potter heart Favorit artister/musik: 30 seconds to mars ♥__♥ Favorit TV-program: CSI ny och Ugly betty Favorit manga och anime:Naruto,Nana,Ranma½ och många fler mrgreen Övrigt: höhö, typ inget xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 8:31 am
Namn/Smeknamn: Skunky Ålder: 15 Var bor du? Göteborg När gick du med i Gaia? (står på din profil) Egentligen för runt två år sedan, men har bytt användare två gånger pga senilitet. Födelsedag i verkligheten: 2 september. Intressen: Musik och foto. Husdjur: Katt. Favoritfilmer: Moulin Rouge, Det levande slottet etc. Favoritböcker: Harry P. Favorit artister/musik: Lacuna coil. Favorit TV-program: Men in trees, Scrubs, Mitt liv som död, Veronica Mars osv. Favorit manga och anime: Naruto, Bleach, Shaman king och Blade of the immortal. Övrigt: Skoltrött, virrig och allmänt störande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 11:03 am
Tycker oxå om Lacuna 3nodding Välkommen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 12:24 pm
InfectedMuffin Tycker oxå om Lacuna 3nodding Välkommen! -buga- Tackar.
Såg dem live för ett halvår sedan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:51 am
Namn/Smeknamn: Klara När gick du med i Gaia?(står på din profil) 2007 Födelsedag i verkligheten: 23/3 Intressen: spela piano Husdjur: haft två sköldpaddor Favoritfilmer: pistvakt Favoritböcker: vet ej Favorit artister/musik: queen Favorit TV-program: morden i midsommer och mis marple Favorit manga och anime: vet ej Övrigt:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:41 am
Var hälsad, syster domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:25 pm
Miss Sweden of 83 Välkommna! Jag såg att jag finns med i första posten! blaugh Det var en bra ide att ta med crew där så folk vet vilka dom ska fjäska för! xp mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 7:38 am
Namn/Smeknamn: Bex/Eightythreex/83X Ålder: 18 Var bor du? England När gick du med i Gaia? jag har inte den blekaste aning razz Kanske juni? Födelsedag i verkligheten: 1 juni Intressen: språk, music. Husdjur: ett Katt och två hundar Favoritfilmer: Shrek eller Tillsammans Favoritböcker: Catcher in the Rye Favorit artister/musik: Kent <3 Favorit TV-program: Scrubs och Heroes Favorit manga och anime: hmm... Love Hina. Övrigt: förlåt, min svensk är inte så bra men jag lär mig svenska. Jag började på september så den är dock knagglig razz Hoppas att ni kan förstå mig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 2:48 am
Namn/Smeknamn:Dennis, men mina vänner kallar mej Dennis Ålder:13 Var bor du?Vallda, ett litet samhälle ca. 13 kilometer söder om kungsbacka När gick du med i Gaia?(står inte på min profil) Födelsedag i verkligheten:6 februari Intressen:Läsa, surfa(på internet ofc), leka med min galna katt simon och...Gaia ^^ Husdjur:Som sagt, min galna katt Simon Favoritfilmer:Matrix filmerna och Ghost. Transformers är också rätt bra^^ Favoritböcker:Harry potter, lätt. Favorit artister/musik:Disturbed, system of a down, och en jehkla massa annat som tar för lång tid att skriva om(inte bara metal och sånt) Favorit TV-program:Surface, den är ganska bra. tittar inte mycket på TV Favorit manga och anime:Chobits, one piece, dragonball, Galaxy angel(tyst, jag vet vad du tänker säga >:O ) love hina ffs! Övrigt:Finns inte så mycket övrigt lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 3:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 9:20 am
Namn/Smeknamn: Dan Ålder: 17 Var bor du? Norrtälje/Uppland När gick du med i Gaia? Hmm.. länge sen: 11/10/2003 men har inte varit aktiv sen 2004/2005 Födelsedag i verkligheten: 30 maj Intressen: Datorer och spel Husdjur: En extremt dryg katt, typ som gustaf Favoritfilmer: Battle Royale, Pulp Fiction, Kill Bill och Asterix Och Obelix: Asterix Och Britterna Favoritböcker: Hmm... Ingen riktig läsare men typ Harry Potter o Sagan om ringen Favorit artister/musik: Sum 41, The Offspring och Bullet for my Valentine Favorit TV-program: Kollar inte på tv, men typ Viva La Bam kanske Favorit manga och anime: Excel Saga, FLCL och Trigun Övrigt: hmm...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 9:58 am
Namn/Smeknamn: ufo-figur/Karro Ålder: 14, i höst Var bor du? Lund, Skåne :3 När gick du med i Gaia? Ingen aning O.o Födelsedag i verkligheten: 21 september Intressen: Ehum, godis : D Husdjur: Småsyskon >.o Favoritfilmer: Vet inte o: Favoritböcker: Eh, Stephen King-böcker! ^-^ Sedan är jag hp-fan också, yay. Favorit artister/musik: My Chemical Romance och Linkin Park :3 Favorit TV-program: Tittar inte på tv o: Favorit manga och anime: Eh, typ Bleach? Övrigt: Eh, jag är inte bra på att skriva övrigt-saker och sånt egentligen... Men hej allihopa, hoppas detta är en trevlig guild ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|