|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:35 am
kittyocean Darlaa kittyocean Er zijn nog zat mensen die denken: Anime = Pr0n Manga = Anime = tekenfilm dus manga is pr0n. Of ze noemen alle japanse animaties pokemon, of ze noemen het manga. Ik las eens manga, vraagt zo'n klasgenoot: wat lees jij? (Manga) Lees jij DAT?! Daar zit toch zoveel seks in??? Ik las Megatokyo. Als je Megatokyo kent, weet je dat zoiets er NIET in voorkomt stare Ik weet niet wat pr0n is maar dan verwisseln ze manga met hentar zit vaak ecchi in anime en manga maar heel vaak ook niet. Ik vind pokemon en digimon etc niet echt anim頬egt aan de tekenstijl die ik ermee accocieer. En Alfred J Kwak; ook Anime. ACH JA! Die scene dat Alfred het met Winnie deed; die hebben ze er NATUURLIJK uit geknipt *proef de sarcasme* Echt vaag is dat, ik heb zo'n film van AJK, en daar staat bij de intro: 'Een idee van -Weet ik 't, Herman van Veen ofzo?-' en dan komen er vervolgens allemaal Japanse/Chinese (Ik zie het verschil niet) namen voorbij...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:36 am
pr0n = p>o>r>n. Maar dan veiliger getyped. Voor mij is Anime wat in Japan is gemaakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:36 am
Shin Asuka Darlaa Shin Asuka ninja *heeft de Naruto movie gezien* en hoe was het? Ik ken naruto niet, heb wel wat plaatjes gezien maar lijkt me zo op het eerste gezight echt helemaal niets. het was zeker wel cool is wel een aanrader, ook al ken je de serie niet smile Waar gaat het dan over (de serie ook in het algemeen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:37 am
Darlaa Waar gaat het dan over (de serie ook in het algemeen) ninja's... zoek maar een beetje info op op internet ik ga nu Gundam Seed Destiny episode 28 kijken smile doei/tot zo maybe xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:37 am
AJK is bedacht door Herman van Veen, en is gemaakt in samenwerking met Nederland, ZDF en enkele andere buitenlandse zenders. Wel is het in Japan gemaakt, en ook daar was het populair. Ik vind AJK geweldig; zoveel verborgen boodschappen.
En Winnie de Pooh ook Anime? Hoezo dat? Amerikaans verhaal... Misschien Engels, maar in ieder geval engelstalig.... en dan toch gemaakt in de USA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:41 am
Mijn god, zeker weten dat ik later Jetix ga kopen stare . 'Schatje, wat wil je hebben voor je verjaardag?', 'Jetix' xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:44 am
kittyocean AJK is bedacht door Herman van Veen, en is gemaakt in samenwerking met Nederland, ZDF en enkele andere buitenlandse zenders. Wel is het in Japan gemaakt, en ook daar was het populair. Ik vind AJK geweldig; zoveel verborgen boodschappen. En Winnie de Pooh ook Anime? Hoezo dat? Amerikaans verhaal... Misschien Engels, maar in ieder geval engelstalig.... en dan toch gemaakt in de USA? Tis de manier waarop het getekend/gemaakt is. Was is een discussie over op Minitokyo, Iemand had gehoord dat het anime was en wou weten wat de anderen daar over vonden, heb het verder niet zo gevolgd. En AJK begreep ik pas jaren en jaren later pas en vind het eigelijk belachelijk dat ze kleuters daar naar laten kijken okey tis goed dat kinderen daarin over voorgeligd worden maar op zo'n manier ik vond het altijd een heel enge bijsmaak hebben toen ik zo klein was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:45 am
Weet iemand trouwens van welke zanger/zangeres/band dit fragmet is?:
'...I never realised. I just can't believe I didn't see in it her eyes, I didn't see it, I can't believe it, Ooooh, but I feel it, I can't believe it'
Ik wet niet of de tekst helemaal goed is, maar ik hoop dat het te herkennen is...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:45 am
YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:46 am
kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:47 am
ButtonFly Weet iemand trouwens van welke zanger/zangeres/band dit fragmet is?: '...I never realised. I just can't believe I didn't see in it her eyes, I didn't see it, I can't believe it, Ooooh, but I feel it, I can't believe it' Ik wet niet of de tekst helemaal goed is, maar ik hoop dat het te herkennen is... Marc anthony
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:47 am
Darlaa ButtonFly Weet iemand trouwens van welke zanger/zangeres/band dit fragmet is?: '...I never realised. I just can't believe I didn't see in it her eyes, I didn't see it, I can't believe it, Ooooh, but I feel it, I can't believe it' Ik wet niet of de tekst helemaal goed is, maar ik hoop dat het te herkennen is... Marc anthony Jah? Hartstikke bedankt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|