|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:38 pm
Chibi Strawberry Jag har sett Blixtra irl! Hon är lika söt då! *Skryta* xd ' MEN GUD!! TACK!! smile *hoppar på Anna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:41 pm
Blixtra MEN GUD!! TACK!! smile *hoppar på Anna* Varsågod. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 2:51 am
A.M.P säger bara DAMN....väldigt söt för åldern...nu önskar jag att jag var lite yngre Tack igen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 3:02 am
chibi_chan Jag har en till bild på mig, men min bror är med på den bilden. Han har ju redan lagt ut enbild på sig. Kan inte jag lägg ut den bilden då... Joho! Kan du visste!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 3:04 am
*feels very evil* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 3:05 am
chibi_chan *feels very evil* twisted  Söta ni är ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 3:07 am
Quota inte bilden... xp Då kan inte jag ändra sen om han tvingar mig ta bort den... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:30 am
chibi_chan *feels very evil* twisted  Segerns Sötma domokun heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:59 am
Petsy Blixtra Petsy Blixtra A.M.P säger bara DAMN....väldigt söt för åldern...nu önskar jag att jag var lite yngre Tack igen smile Du påminner mig om dom hemska manga tjejerna som klär ut sig till kaniner gonk JAG SKA VA EN KATT JU! crying Jag har aldrig sett en katt med så stora öron .__.; Fast den där lilla bjällrarn får ju en och tänka på katter..Det är katt öron iaf..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:17 am
chibi_chan *feels very evil* twisted  gonk gonk gonk du får ta bort den där stare eller ta bort mig från den domokun xp scream stressed gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:25 am
nä...båda två är ju jätte söta ju gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:31 am
Petsy chibi_chan: Är det du som är tjejen på bilden? Jupp det är jag. Mitt hår hade lagt sig lite konstigt. Bilden är, halvår kanske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:32 am
Chibi_Chocobo Petsy Chibi_Chocobo Petsy chibi_chan: Är det du som är tjejen på bilden? mhm elak kommentar domokun Nej hon är ju jätte söt 4laugh Påminner om Ginny Weasley. Så du är han med handkontrollen? xp mhm gonk dålig bild... domokun och ganska gammal Tja.. Du ser ganska liten ut på bilden neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:36 am
chibi_chan mhm gonk dålig bild... domokun och ganska gammal Tja.. Du ser ganska liten ut på bilden neutral Han är ganska liten, men har växt till sig lite ialla fall.[/quote Haha! reta honom inte razz skoja!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|