|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 12:10 am
ik zou erg graag willen maar ik zit dan in slagharen of mischien net niet meer ehm wat is eigenlijk de werkelijke datum ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 2:02 am
Zoals in de topic werd gezegd: we denken aan tussen 17 en 20 juli
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 9:27 am
•♥• Misschien moet je een aantal guild regulars gaan pmmen.. ik denk dat nr 17 best wel mee zou willen maar die checkt deze forumpagina niet vaak en er zijn denk ik wel meer mensen die miss wel meewillen maar hier niet kijken op dit moment vanwegedrukte of wat dan ook. zou zonde zijn als ze later langs komen wandelen en achteraf zeggen dat ze wel mee hadden gewild. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 11:47 am
Darlaa •♥• Misschien moet je een aantal guild regulars gaan pmmen.. ik denk dat nr 17 best wel mee zou willen maar die checkt deze forumpagina niet vaak en er zijn denk ik wel meer mensen die miss wel meewillen maar hier niet kijken op dit moment vanwegedrukte of wat dan ook. zou zonde zijn als ze later langs komen wandelen en achteraf zeggen dat ze wel mee hadden gewild. •♥• Het is niet netjes om achter andermans rug te kletsen ik weet het, maar als hij mee had gewilt, had hij dat veel eerder kunnen uitten, maar hij uitte juist het tegenovergestelde =S Gezien het feit dat het niet loopt, denk ik dat we deze moeten afblazen. Leermomenten: - Eerder een datum prikken - 1 dag; niet open houden - Niet in de vakantie - Een plek met zo laag mogelijke kosten (want dat was voor mensen toch een struikelblok) Maar goed, ik vond wel dat sommige mensen weinig flexibelheid toonden. En als anderen ook niet flexibeler worden, dan kan het nooit lukken. Degenen die nu echt meewilden, waren behoorlijk flexibel! (Ook anderen hoor, maar als je echt naar een meeting wilt, dan maakt het je niet echt uit waar, en hoe ver je moet reizen- natuurlijk zoeken we naar een soort van centraal en goedkoop iets).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:09 pm
* kleine verbetering. Ik denk dat je mischien het beste een datum kan kiezen dat men bv een paar dagen weg is een simpel voorbeeld goeie vrijdag / koninginen dag / een andere gekke dag. Mensen gaan dan vaak niet op vacantie en zijn dus eerder geneigd te denken why not =3. Ik heb nooit letterlijk gezegd dat ik niet mee wou. Ik beken dat ik mischien wat moeilijk ben geweest door het ook niet te bevestigen maar ik heb zo mijn redenen (staan hier enkele gepost maar zeker niet allen) ik zat het nog te overwegen en probeer een goed en hoe noem je zoiets... toevoegend ? member te zijn. Ik zal dus echt wel proberen aanwezig te zijn maar ik ga jullie niet ''blij'' maken met een dode mus dus ook geen dingen toe zeggen. Als nu blijkt ( sorry geheugen laat me soms in de steek) dat ik wel blijk te hebben gezegd dat ik niet mee ging sorry daarvoor. Ik was nog aan het overwegen ookal was het niet prioriteit nummer 1 atm. wat alles voor mij ook een stuk moeilijker maakt is het internet dat ik niet meer heb ( en dus gebruik van ander mans internet moet maken) tjah ik vind t jammer dat t in t water is gevalen en voel me deel van de oorzaak. sorry kitty ik hoop echt dat het volgende x beter gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:11 pm
kittyocean Darlaa •♥• Misschien moet je een aantal guild regulars gaan pmmen.. ik denk dat nr 17 best wel mee zou willen maar die checkt deze forumpagina niet vaak en er zijn denk ik wel meer mensen die miss wel meewillen maar hier niet kijken op dit moment vanwegedrukte of wat dan ook. zou zonde zijn als ze later langs komen wandelen en achteraf zeggen dat ze wel mee hadden gewild. •♥• Het is niet netjes om achter andermans rug te kletsen ik weet het, maar als hij mee had gewilt, had hij dat veel eerder kunnen uitten, maar hij uitte juist het tegenovergestelde =S Gezien het feit dat het niet loopt, denk ik dat we deze moeten afblazen. Leermomenten: - Eerder een datum prikken - 1 dag; niet open houden - Niet in de vakantie - Een plek met zo laag mogelijke kosten (want dat was voor mensen toch een struikelblok) Maar goed, ik vond wel dat sommige mensen weinig flexibelheid toonden. En als anderen ook niet flexibeler worden, dan kan het nooit lukken. Degenen die nu echt meewilden, waren behoorlijk flexibel! (Ook anderen hoor, maar als je echt naar een meeting wilt, dan maakt het je niet echt uit waar, en hoe ver je moet reizen- natuurlijk zoeken we naar een soort van centraal en goedkoop iets). •♥• Okay... dan stel voor. een nieuwe datum pikken en dan een echte. -Na 16 augustus want dan gaat de ovjaarkaart weer in -in het weekend (omdat dan iedereen kan inc. mee sweatdrop ) wanneer beginnen de scholen eigenlijk? -maar misschien toch handiger om te doen als iedereen weer terug is van vakantie, maar niet te laat vanwege nederlands weer,
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:16 pm
sorry voor lichtelijk oftopic te raken maar: ov jaarkaart geeft toch wel korting in de vacantie :S ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:21 pm
Eastvane, je moet jezelf niet als oorzaak zien ^_^ Echt, zo'n meeting hangt niet van 1 member af. En ja, in de vakantie geeft een OV korting, maar voor sommigen is dat nog niet genoeg. Sommigen willen het liefst bij hun om de hoek, op het veldje zodat het ze geen cent kost 3nodding Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
En Darlaa, weekend wil niet altijd wat zeggen wink Sommige mensen werken op zaterdag, en sommige mensen maken zich dan zorgen om toetsen of iets dergelijks op maandag. Je zal altijd 1 iemand hebben die niet kan ^_^ Maar rekening met weekend houden kan altijd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:22 pm
een meeting lijkt me eigenlijk wel heel leuk ondanks ik veel te verlegen ben en waarschijnlijk toch niet mag gaan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:24 pm
Daarom zoeken we altijd een neutrale en open plek ^_^
Ik zou niet naar een meeting gaan als het bij iemand thuis is ofzo. Alleen open en neutrale plekken. Waar veel mensen zijn. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:27 pm
ja oke maar ik mag niet ver weg gaan in me uppie XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:28 pm
•♥• Ik vond de dierentuin eigenlijk wel een heel goede plek, en als je het in het begin van het schooljaar doet hebben mensen ook nog geen toetsen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:30 pm
hey je moet t zo zien je bent nie in je uppie want de rest is er ook XD. ennuh anders neem je marmoon tog mee twisted twisted . Kunnen we meteen proberen te exorsisten. maargoed k weet dat t net gezegd is dat sommige t liever niet doen, maar ALS ik me eigen appartementje heb zijn jullie uitgenodigd smile . * -- edit -- darlaa. is t niet lekkerder om naar t strand te gaan bedoel dierentuin lijkt me ook niet verkeerd hoor, maar eind van de vacantie kan t nog ff.. en met strand bedoel ik gewoon n wandeling gezellig met ze allen ergens zitten ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:31 pm
Ani, neem dan je ouders ofzo mee ^_^ Hebben zij ook een fijne dag! (We splitsen toch wel op en je ouders hebben je toch nog.......binnen handbereik XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 12:32 pm
Eastvane hey je moet t zo zien je bent nie in je uppie want de rest is er ook XD. ennuh anders neem je marmoon tog mee twisted twisted . Kunnen we meteen proberen te exorsisten. maargoed k weet dat t net gezegd is dat sommige t liever niet doen, maar ALS ik me eigen appartementje heb zijn jullie uitgenodigd smile . * -- edit -- darlaa. is t niet lekkerder om naar t strand te gaan bedoel dierentuin lijkt me ook niet verkeerd hoor, maar eind van de vacantie kan t nog ff.. en met strand bedoel ik gewoon n wandeling gezellig met ze allen ergens zitten ofzo. ROFL ik denk niet dat nonnetje zoiets ooit wil doen met mij of ik moet haar mee slepen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|