|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 5:59 am
Jetzudan Rebirth Den här outfiten får jag väl förhoppningsvis klara mig med ett tag... Den ser iaf rätt normal ut. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:03 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Den 䲠Jacked-up. *v䮴ar ivrigt p堡tt alla Jack items ska funka* Yeah.. >.< Irriterande att inte alla items fungerar. Jao. Det känns typ som att man tog alla i onödan. *petar på zombies tänder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:04 am
Jetzudan Rebirth Jao. Det känns typ som att man tog alla i onödan. *petar på zombies tänder* Ja, precis.. gonk o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:05 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jao. Det känns typ som att man tog alla i onödan. *petar på zombies tänder* Ja, precis.. gonk o.O Trots att jag köpte 2... *host* *drar i zombies tänder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:06 am
Jetzudan Rebirth Trots att jag köpte 2... *host* *drar i zombies tänder* Jaså du. >.o .__________.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:17 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Dom 䧥r f? 岥ts iaf. Viiisst. Som om ingen skulle ha n姯t problem med att n姯n random snubbe drar i ens t䮤er. Jojo, s堳ant. sweatdrop Njae, men vad ska jag g?崠det egentligen? Det som zombies gör? Bita sönder människor och äta upp dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:20 am
Jetzudan Rebirth Det som zombies gör? Bita sönder människor och äta upp dom. Egentligen så.. Tack för tipset. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:20 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Det som zombies gör? Bita sönder människor och äta upp dom. Egentligen så.. Tack för tipset. sweatdrop Eh? Varsågod? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 6:21 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Det som zombies gör? Bita sönder människor och äta upp dom. Egentligen så.. Tack för tipset. sweatdrop Eh? Varsågod? O.o Fast du utgör ju inte någon större fara. Du har ju ingen shotgun. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|