|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 2:12 pm
Ze zijn ook veel te groot en grof. Alle armbanden zijn veel te groot en breed crying Ik vind ze gewoon niet mooi. Alsof je een kilo aan je arm hebt hangen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 2:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 4:58 am
kittyocean Ze zijn ook veel te groot en grof. Alle armbanden zijn veel te groot en breed crying Ik vind ze gewoon niet mooi. Alsof je een kilo aan je arm hebt hangen!! Aan de andere kant is dat ook weer goed, dan heb je wat, en het creeert de enigste manier waarop ik ze missschien zou kunnen gebruiken omdat ze onder de angelic bracelets vandaan komen. Maar die draag ik echt bijna nooit dus waarschijnlijk niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 12:04 pm
Had ik je al heel erg bedankt voor je cadeautje Darlaa XD Kort termijn geheugen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 6:54 am
O_O
I HAVE SEEN THE PUREST EVIL OF ALL
((vertaling: Ik heb K3 gezien))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 7:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2006 6:07 am
Vage housing update, Er zitten wel hele mooie dingen tussen, wat gekocht en even professories in mijn huis geplaatst. Maar zo groot die tafel is groter dan het bed geloof ik XD en sommige dingen, een piano? speel ik piano, heb ik plaats in mijn huis voor een piano? nee XD en een badkuip dan of en reusachtig beeld, dat beeld is wel mooi maar zoiets plaats je toch niet in je huis? Gaia heeft nu echt een huisupgrade nodig. sorry >_< wat moet je met een toillet, die net zo groot is als je avi trouwens XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 1:22 am
Ik heb al zo'n hekel aan mensen die een online translator gebruiken en dan denken dat ze nederlands praten, maar ik heb er nog meer een hekel aan als die via een online translator IN HET DUITS gaan praten!!
DUITS IS NIET NEDERLANDS!
DUITS IS GERMAN
NEDERLANDS IS DUTCH
NIET DEUTSCH!!
*rage, fume*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 9:26 am
na een week wat minder aanwezig te zijn geweest, heeft zakou eindelijk een fatsoenlijk werkende pc op haar eige nkamer... Met internet!!! xD woooeeeeeiiiii!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 10:31 am
Zakou Nenharma na een week wat minder aanwezig te zijn geweest, heeft zakou eindelijk een fatsoenlijk werkende pc op haar eige nkamer... Met internet!!! xD woooeeeeeiiiii!!!! gefeliciteerd, ik heb er zelf ook een sinds kort vet handig he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 10:33 am
Maran F. Zakou Nenharma na een week wat minder aanwezig te zijn geweest, heeft zakou eindelijk een fatsoenlijk werkende pc op haar eige nkamer... Met internet!!! xD woooeeeeeiiiii!!!! gefeliciteerd, ik heb er zelf ook een sinds kort vet handig he? ech wel =3 nooit meer ervan af hoeven omdat je zusje, moeder of vader wil ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 10:56 am
kittyocean Ik heb al zo'n hekel aan mensen die een online translator gebruiken en dan denken dat ze nederlands praten, maar ik heb er nog meer een hekel aan als die via een online translator IN HET DUITS gaan praten!! DUITS IS NIET NEDERLANDS! DUITS IS GERMAN NEDERLANDS IS DUTCH NIET DEUTSCH!! *rage, fume* Haha XD al iets teruggestuurt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 11:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 11:35 pm
kittyocean Ik heb al zo'n hekel aan mensen die een online translator gebruiken en dan denken dat ze nederlands praten, maar ik heb er nog meer een hekel aan als die via een online translator IN HET DUITS gaan praten!! DUITS IS NIET NEDERLANDS! DUITS IS GERMAN NEDERLANDS IS DUTCH NIET DEUTSCH!! *rage, fume* Ich bin Ein Berlinner domokun ((niet))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 1:22 am
Darlaa kittyocean Ik heb al zo'n hekel aan mensen die een online translator gebruiken en dan denken dat ze nederlands praten, maar ik heb er nog meer een hekel aan als die via een online translator IN HET DUITS gaan praten!! DUITS IS NIET NEDERLANDS! DUITS IS GERMAN NEDERLANDS IS DUTCH NIET DEUTSCH!! *rage, fume* Haha XD al iets teruggestuurt? Ja, ze zou Nederlands gaan praten. Ik heb er een hard hoofd in though stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|