|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:36 am
prrnill BigAdam Glad íºšíµ² att se mig ? redface Ja! whee heart Du får ju se mig på onsdag när jag kliver av bussen oxå biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:38 am
BigAdam prrnill BigAdam Glad íºšíµ² att se mig ? redface Ja! whee heart Du får ju se mig på onsdag när jag kliver av bussen oxå biggrin Jag vet! whee *hoppar omkring av glädje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:40 am
Jag är ingen zombie längre!!!1 :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:42 am
Jetzudan Rebirth Jag är ingen zombie längre!!!1 :0 Och ingen plåtniklas heller. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:43 am
prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:44 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plåtniklas är botta. *tittar ner i golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:45 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plåtniklas är botta. *tittar ner i golvet* Neeh, don't be sad gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:46 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plå´®iklas ä² botta. *tittar ner i golvet* Neeh, don't be sad gonk sad Vill ha plÃ¥tniklas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:47 am
ingen som vill prata med mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:48 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plå´®iklas ä² botta. *tittar ner i golvet* Neeh, don't be sad gonk sad Vill ha plÃ¥tniklas. GÃ¥r väl och hämtar honom. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:48 am
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plå´®iklas ä² botta. *tittar ner i golvet* Neeh, don't be sad gonk sad Vill ha plÃ¥tniklas. GÃ¥r väl och hämtar honom. o.o whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:52 am
crying crying crying gråter crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:53 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Jag ä² ingen zombie lä®§re!!!1 :0 Och ingen plå´®iklas heller. neutral Nein. Orkar inte vara en just nu. sad Plå´®iklas ä² botta. *tittar ner i golvet* Neeh, don't be sad gonk sad Vill ha plÃ¥tniklas. GÃ¥r väl och hämtar honom. o.o whee You called?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 4:55 am