|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:37 am
Valkyria86 Nova_Camui Sushi sushi sushi! Oouuuaaah! får säker inte äta det på.. jättelänge :'( Why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:40 am
Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Sushi sushi sushi! Oouuuaaah! får säker inte äta det på.. jättelänge :'( Why? får inte äta icke "tillagad" mat innan pircing är läkt.. gissar att rå fisk inte är så bra då... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:43 am
Valkyria86 Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Sushi sushi sushi! Oouuuaaah! får säker inte äta det på.. jättelänge :'( Why? får inte äta icke "tillagad" mat innan pircing är läkt.. gissar att rå fisk inte är så bra då... xp Oh, piercat tungan eller vadå? sweatdrop Jag äter sushi så ofta jag kan, ska kanske äta det imorgon också, jag är så jävla bra på att göra sushi, hahah xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:45 am
Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Sushi sushi sushi! Oouuuaaah! får säker inte äta det på.. jättelänge :'( Why? får inte äta icke "tillagad" mat innan pircing är läkt.. gissar att rå fisk inte är så bra då... xp Oh, piercat tungan eller vadå? sweatdrop Jag äter sushi så ofta jag kan, ska kanske äta det imorgon också, jag är så jävla bra på att göra sushi, hahah xd det ser inte bättre ut du.. mm.... då får du bjuda valkyria på det någon gång...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:46 am
Valkyria86 Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui Sushi sushi sushi! Oouuuaaah! får säker inte äta det på.. jättelänge :'( Why? får inte äta icke "tillagad" mat innan pircing är läkt.. gissar att rå fisk inte är så bra då... xp Oh, piercat tungan eller vadå? sweatdrop Jag äter sushi så ofta jag kan, ska kanske äta det imorgon också, jag är så jävla bra på att göra sushi, hahah xd det ser inte bättre ut du.. mm.... då får du bjuda valkyria på det någon gång... Jasså... Mweheh, mjo. Ska du på j cult föressten? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:49 am
Nu måste jag kila.. Ni får lägga till er i födelsedagskalendern tycker jag....
Nova_Camui Uhh, nej, vad är det? *korkad och obildad*
jiminijon Bra bra, hörs en anna dag... smile *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:52 am
*smyger in efter att ha klippt gräsmatta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:54 am
Valkyria86 Nu måste jag kila.. Ni får lägga till er i födelsedagskalendern tycker jag.... Nova_CamuiUhh, nej, vad är det? *korkad och obildad* jiminijonBra bra, hörs en anna dag... smile * jag ska också gå. + har precis gjort det xp Anime visning i västerås. Aja, tjohej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:04 am
sushi databasen mår fortfarande inte bra stare
crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:09 am
Uhh... skickade nyss en massa PM och då blir det ju att man måste vänta ett tag imellan, då kommer ju den där texten upp, men när jag fick upp den såg det helt annorlunda ut, den var inramad i blått också stod det "information" med oranga bokstäver confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:11 am
Nova_Camui Uhh... skickade nyss en massa PM och då blir det ju att man måste vänta ett tag imellan, då kommer ju den där texten upp, men när jag fick upp den såg det helt annorlunda ut, den var inramad i blått också stod det "information" med oranga bokstäver confused okey confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:14 am
Nova_Camui Uhh... skickade nyss en massa PM och då blir det ju att man måste vänta ett tag imellan, då kommer ju den där texten upp, men när jag fick upp den såg det helt annorlunda ut, den var inramad i blått också stod det "information" med oranga bokstäver confused då är jag inte ensam om att tycka att det såg knasigt ut sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:17 am
lingonsylt Nova_Camui Uhh... skickade nyss en massa PM och då blir det ju att man måste vänta ett tag imellan, då kommer ju den där texten upp, men när jag fick upp den såg det helt annorlunda ut, den var inramad i blått också stod det "information" med oranga bokstäver confused då är jag inte ensam om att tycka att det såg knasigt ut sweatdrop Ännu en utav sushi och cookie förklarningarna... också håller dem ju på med ett spel <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|