|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:51 am
Anashi *Kasta pappersbollar på alla zombies* domokun crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:52 am
Rawey Blackheart Rawey Bara om dom 䲠gorde av ost b姡r domokun Ahaaa. gonk xd Så är det domokun *glompar* gonk heart domokun Jäää. *glompa tillbaks* X3 domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:53 am
Blackheart Rawey Blackheart Rawey Bara om dom 䲠gorde av ost b姡r domokun Ahaaa. gonk xd Så är det domokun *glompar* gonk heart domokun Jäää. *glompa tillbaks* X3 domokun heart Hur mår du? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:54 am
Angel's Thanatos *tittar upp.. ser lite yr ut* Det gick JĔTE bra.. *faller ner p堧olvet igen* Nämen.. gonk *peta på* Lever du? o___o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:55 am
Rawey Blackheart Rawey Blackheart Rawey Bara om dom 䲠gorde av ost b姡r domokun Ahaaa. gonk xd Så är det domokun *glompar* gonk heart domokun Jäää. *glompa tillbaks* X3 domokun heart Hur mår du? domokun Mjo, jag mår väl ok. Bortsett från huvudvärk. gonk Du då? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:55 am
Jag är den läskigaste i världen som bara har på sig en 70tals jacka och kalsonger xp domokun heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:56 am
nu står det att jag har blivit sjuten också! gonk men jag e normal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:56 am
Blackheart Rawey Blackheart Rawey Blackheart Rawey Bara om dom 䲠gorde av ost b姡r domokun Ahaaa. gonk xd Så är det domokun *glompar* gonk heart domokun Jäää. *glompa tillbaks* X3 domokun heart Hur mår du? domokun Mjo, jag mår väl ok. Bortsett från huvudvärk. gonk Du då? =P Bortsätt från att jag är typ halvdöd så mår jag bra domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 7:01 am
Blackheart Rawey Bortsätt från att jag är typ halvdöd så mår jag bra domokun Ah. Okay.. Jo, det kan ju vara lite problematiskt, att vara halvd?llts宠 gonk Joo.. Men jag är ju en zombie så jag får väll skylla mig själv :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 7:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 7:03 am
Blackheart Angel's Thanatos *tittar upp.. ser lite yr ut* Det gick JĔTE bra.. *faller ner p堧olvet igen* Nämen.. gonk *peta på* Lever du? o___o ZZZZZzzzzz *har somnat blaugh *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|