|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:30 am
*kvicknar till lite grann* .. ... . . .. .. Zombie~! gonk *peka på dej*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:30 am
Angel's Thanatos *klättrar sakta ner. Tittar på henne* du är förlåten blaugh ^^ Vad bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:31 am
*hopapr frma till Black*
Lungt.. hon är snäll 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:32 am
Blackheart *kvicknar till lite grann* .. ... . . .. .. Zombie~! gonk *peka på dej* o.O Jag? Uhh.. Jao, lite zombie kanske. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:32 am
Angel's Thanatos *hopapr frma till Black* Lungt.. hon är snäll 3nodding Waawah. Säkert? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:34 am
Blackheart Angel's Thanatos *hopapr frma till Black* Lungt.. hon är snäll 3nodding Waawah. Säkert? whee jadå ^_^ Säkert ^______^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blackheart *kvicknar till lite grann* .. ... . . .. .. Zombie~! gonk *peka på dej* o.O Jag? Uhh.. Jao, lite zombie kanske. sweatdrop Men.. men.. Du e en snäll zombie? Right? cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackheart Chibi Strawberry Blackheart *kvicknar till lite grann* .. ... . . .. .. Zombie~! gonk *peka på dej* o.O Jag? Uhh.. Jao, lite zombie kanske. sweatdrop Men.. men.. Du e en snäll zombie? Right? cool Yeah. Så kan man säga. 3nodding razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:35 am
Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos *hopapr frma till Black* Lungt.. hon är snäll 3nodding Waawah. Säkert? whee jadå ^_^ Säkert ^______^ *lugnar ner sej lite* n__n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:36 am
Blackheart Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos *hopapr frma till Black* Lungt.. hon är snäll 3nodding Waawah. Säkert? whee jadå ^_^ Säkert ^______^ *lugnar ner sej lite* n__n *ler och lägger sig i ditt knä*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry Blackheart Chibi Strawberry Blackheart *kvicknar till lite grann* .. ... . . .. .. Zombie~! gonk *peka på dej* o.O Jag? Uhh.. Jao, lite zombie kanske. sweatdrop Men.. men.. Du e en snäll zombie? Right? cool Yeah. Så kan man säga. 3nodding razz Yay~. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:38 am
*glompar Blackheart* You have been glomped by a zombie domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:38 am
Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos *hopapr frma till Black* Lungt.. hon är snäll 3nodding Waawah. Säkert? whee jadå ^_^ Säkert ^______^ *lugnar ner sej lite* n__n *ler och lägger sig i ditt knä* whee Awww. X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|