|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:11 pm
kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD das bijna net zo erg als langs een spoorweg wonen ^_^' @OKP: jah ik bedoelde dus... nog-net-niet-5-werkstukken-nog-juf wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:11 pm
kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:12 pm
kiek kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD das bijna net zo erg als langs een spoorweg wonen ^_^' @OKP: jah ik bedoelde dus... nog-net-niet-5-werkstukken-nog-juf wink Woon je dan aan een spoorweg? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:15 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD das bijna net zo erg als langs een spoorweg wonen ^_^' @OKP: jah ik bedoelde dus... nog-net-niet-5-werkstukken-nog-juf wink Woon je dan aan een spoorweg? :Oheb gewoont... iedere nacht trilde het huis vanwege een voorbij komende goedere trein.. maargoed, je went er wel aan smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:15 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd....Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:16 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd....Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD) Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:19 pm
kiek kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd....Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD) Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol Hmm... waar zat dat huisje dan? Ben ik er langs gekomen als ik de trein neem? surprised
Teehee ^__^;;; Ik ben niet zo goed in het schrijven van woorden die ik nog nooit eerder heb geschreven.... sweatdrop Nee echt, hij had te veel op >.>'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:21 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd....Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD) Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol Hmm... waar zat dat huisje dan? Ben ik er langs gekomen als ik de trein neem? surprised
Teehee ^__^;;; Ik ben niet zo goed in het schrijven van woorden die ik nog nooit eerder heb geschreven.... sweatdrop Nee echt, hij had te veel op >.>'nej, het zit voorbij het centraal station richting amsterdam smile dus denk het niet. *ook in hilversum* heb je getelt hoeveel biertjes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:22 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd.... Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD) Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol Hmm... waar zat dat huisje dan? Ben ik er langs gekomen als ik de trein neem? surprised
Teehee ^__^;;; Ik ben niet zo goed in het schrijven van woorden die ik nog nooit eerder heb geschreven.... sweatdrop Nee echt, hij had te veel op >.>'nej, het zit voorbij het centraal station richting amsterdam smile dus denk het niet. *ook in hilversum* heb je getelt hoeveel biertjes? Owh ok... daar ben ik idd nog geen een keer heen gereden smile
Nee, sneaky als Pluis is heeft ie de flesjes opgeruimt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:23 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik heb anders maar 5 uur geslapen dankzij een grolse kat dicht bij mijn balkon, maar ben als nog zeer actief ^__^' Volgens mij moet alle energie er even uit die ik anders was kwijtgeraakt als ik niet had geleerd.... Een GROLSE kat XD?! Zijn die beesten nou ook al aan de bier????! XD (je bedoelt een KROLSE kat XD) Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol Hmm... waar zat dat huisje dan? Ben ik er langs gekomen als ik de trein neem? surprised
Teehee ^__^;;; Ik ben niet zo goed in het schrijven van woorden die ik nog nooit eerder heb geschreven.... sweatdrop Nee echt, hij had te veel op >.>'nej, het zit voorbij het centraal station richting amsterdam smile dus denk het niet. *ook in hilversum* heb je getelt hoeveel biertjes? Owh ok... daar ben ik idd nog geen een keer heen gereden smile
Nee, sneaky als Pluis is heeft ie de flesjes opgeruimt stare Okee, er is iets niet pluis met die kat =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:25 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Ik vind hem wel mooi wink dan zou die kat meer drinken dan ik dat heb gedaan ^__^ lol Hmm... waar zat dat huisje dan? Ben ik er langs gekomen als ik de trein neem? surprised
Nee, sneaky als Pluis is heeft ie de flesjes opgeruimt stare Okee, er is iets niet pluis met die kat =P Waar denk je dat ie de naam van heeft razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:32 am
on my mind: nog maar 8 dagen te gaan, nog maar 8 dagen te gaan... en dan moeten jullie mij voor 5 dagen missen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:11 pm
Zakou Nenharma on my mind: nog maar 8 dagen te gaan, nog maar 8 dagen te gaan... en dan moeten jullie mij voor 5 dagen missen xD NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:39 pm
ik zal de komende week wel extra aanwezig zijn. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:53 pm
Zakou Nenharma ik zal de komende week wel extra aanwezig zijn. ^_^ YAY!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|