|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 7:38 am
lekkerste aardappelen XD vieste champignons yegh
Hoe kom jij van een iri vlieg af?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:15 am
Meestal vind ik ze een keer vanzelf op de vensterbank XD Ik ben geduldiger dan de levensloop van een vlieg XD
Vind je het nu warm of koud buiten?
(en ik neem je champignons wel XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 5:40 am
Ehm ik moet een jas pakken dan vind ik he warm genoeg XD en well het is die wind dat het koud maakt als het niet zou waaien zou het warmer zijn maar goed ehm ik vind het koud ja XD
Wat voor weer verwacht je van de zomer & wat voor weer het je het liefst in de zomer?
( lol ik geef ze meestal aan mijn broer of zus XD die vinden ze wel lekker maar als wij met zijn allen wat gaan eten zal ik mijn champignons met liefde aan jou geven XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 11:05 am
het liefste heb ik zacht weer; aangenaam dat je zonder jas kan, zonder dat je je rotzweet. Maar ik verwacht een bloedhete topzomer (10 dagen) en de rest nattigheid, dat iedereen weer zeurt over het weer.
Hoe laat is het nu bij jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 12:14 pm
21.14
Wat ben jij op dit moment aan het doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 1:10 pm
De afwas en opruimen aan het uitstellen door op Facebook en Gaia te gaan.. En nadenken.
Naar welk jaartal zou jij wel heen of terug willen reizen met een tijdmachine? En waarom? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2011 10:24 am
1983. Mijn vader verteld altijd zo veel verhalen over mijn geboorte. Wil wel eens zien of het echt zo chaotisch ging of dat hij het gewoon chatosch beleefde XD (hij ging naar de achterkant van het ziekenhuis, want daar gingen ze altijd heen. Bleek die dicht te zijn. Omrijden, moeder in de rolstoel en... ze konden al weer weg ^_^'.
Welke geboorteverhalen over jezelf ken je? En als je een superspannende hebt van een broertje/zusje/neefje/nichtje/oid mag ook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2011 1:37 pm
Die van mij klinkt niet zo lekker... voor mijn moeder dan XD Ik scheen er niet uit te willen en glee dus terug XD daarna kwam ik wel
okay dat was samenvatting maar ik zal maar niet op de details ingaan XD
Wat vind jij echt walgelijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2011 12:50 pm
Mensen die tijdens de lunch over absolute gore dingen vertellen.
Wat was je laatste telleurstelling? (die je wilt delen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2011 2:02 pm
Dat onze labbeheerder er weer niet was >.> je mist dat gewoon die gast is altijd vrolijk en zegt altijd hoi
Welk deel van de bijbel staat jou het best bij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2011 12:07 pm
ik denk toch het oude testament. ben niet bijbels opgevoed en herinner me alleen maar vaag de verhalen uit den beginne. En dan nog alleen maar vlagen XP
Welk zoutje eet je graag? (borrelnootje, prepzels, chips...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2011 12:12 pm
Ehm chips
Wat lijkt je heel romantisch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2011 3:04 am
Mmm... Op vakantie gaan en dan 's avonds op het strand en sja.. eigenlijk alles, de hele vakantie heart Desire.. haha ik wil zooo graag weer op vakantie met m'n vriend. Lekker niets, geen werk alleen genieten..
Wat is jouw definitie van schoonheid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|