|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:07 am
Angel's Thanatos hehe.. jag lovar. skriver du till mig om att vill snacka lite brivat.. så lovar jag att jag svarar whee Iih. Okay. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:10 am
Anashi Vad har hänt med mitt ansikte? gonk eek Zombie~~ *peka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:13 am
*går iväg in i köket och kommer ut med en 33cl cola. Sätter sig ner igen på fotöljen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:14 am
*skuttar runt* ..*sjunga falskt: Dnaa~~* o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:15 am
*tittar lite konstig på Black. Sen suckar han lite och dricker lite av sin cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:17 am
Angel's Thanatos *tittar lite konstig på Black. Sen suckar han lite och dricker lite av sin cola* *fortsätter att skutta runt* Vaddå då? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:20 am
Blackheart Angel's Thanatos *tittar lite konstig på Black. Sen suckar han lite och dricker lite av sin cola* *fortsätter att skutta runt* Vaddå då? domokun inget *dricker lite till* ((coolt.. jag är det första rökande spöket))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:23 am
Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos *tittar lite konstig på Black. Sen suckar han lite och dricker lite av sin cola* *fortsätter att skutta runt* Vaddå då? domokun inget *dricker lite till* ((coolt.. jag är det första rökande spöket)) Mmkey X3 ..*hoppar runt i cirklar* @.@ (Haha xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:24 am
*dricker upp colan och kollar runt lite*
((Moahahahah XD))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:26 am
*slutar att hoppa och sätter sej ner på golvet* Trött. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:31 am
Angel's Thanatos Blackheart *slutar att hoppa och sätter sej ner på golvet* Trött. D: *h嬬er fram en Fanta* T?ig Ah. *dricker upp halva flaskan på 2 sekunder* Sank joo! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:36 am
Blackheart Angel's Thanatos Blackheart *slutar att hoppa och sätter sej ner på golvet* Trött. D: *h嬬er fram en Fanta* T?ig Ah. *dricker upp halva flaskan på 2 sekunder* Sank joo! ^^ Np ^^ *sätter sig ner igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|