|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 12:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:38 pm
Alla är väl i Gambino's mansion....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:39 pm
Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:44 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:46 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items... Exakt.. Aja, sakerna kommer man nog troligtvis kunna köpa sen billigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:50 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items... Exakt.. Aja, sakerna kommer man nog troligtvis kunna köpa sen billigt..Jao.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:52 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items... Exakt.. Aja, sakerna kommer man nog troligtvis kunna köpa sen billigt..Jao. *Peta lite* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:54 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items... Exakt.. Aja, sakerna kommer man nog troligtvis kunna köpa sen billigt..Jao. *Peta lite* ninja Eh, what? :sweat Och wtf... min morsa sa precis att min bild var fin när den innehöll massa blod. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:55 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Alla är väl i Gambino's mansion.... *Får en liten shock när jag ser Jet* sweatdrop Whoa Ehm.. jo, men inte jag.. gillar inte såna här stora events..Inte jag heller.... Gaia's servrar blir helt uppbögade och allt går åt helvete.... enda roliga är om man får items... Exakt.. Aja, sakerna kommer man nog troligtvis kunna köpa sen billigt..Jao. *Peta lite* ninja Eh, what? :sweat Och wtf... min morsa sa precis att min bild var fin när den innehöll massa blod. sweatdrop .. Vet inte sweatdrop
o_< .. Strange..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 2:59 pm
Anashi .. Vet inte sweatdrop
o_< .. Strange.. Aaaalright.... Yup. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 3:00 pm
Jetzudan Rebirth Anashi .. Vet inte sweatdrop
o_< .. Strange.. Aaaalright.... Yup. o.o *Klappa istället* :3
Men men.. bättre en tvärtom.. o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 3:02 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Vet inte sweatdrop
o_< .. Strange.. Aaaalright.... Yup. o.o *Klappa istället* :3
Men men.. bättre en tvärtom.. o_<Homfg. :Whee: Var det väl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|