|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:43 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:46 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk* Ok.. smile Oewh whee In de derde klas had ik ook een feniks getekend, we moesten een vogel tekenen, werkelijkheid of fantasy whee Leukste tekenopdracht ooit... kreeg er een 7,7 voor :3 Ben benieuwt naar de jouwe! Hoe ga jem inkleuren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:47 pm
Mijn oortjes voelen veel druk sad Why. Ze doen zelfs een beetje zeer! Mou crying
En:
You can put a teacher in me But you can never get the child out of me
Waterballonen anyone?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:49 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk* Ok.. smile Oewh whee In de derde klas had ik ook een feniks getekend, we moesten een vogel tekenen, werkelijkheid of fantasy whee Leukste tekenopdracht ooit... kreeg er een 7,7 voor :3 Ben benieuwt naar de jouwe! Hoe ga jem inkleuren?naja eerlijk gezegt is het een schilderij, en heb ik het niet getekent. @Kitty: nice one ^_^ waarom waterballonen? Wil je die of heb je die? *moet je bewaren voor het pjama feestje dit weekend!!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:54 pm
Oooo! Goed ideee! Kitty Ocean brengt waterballonnen XD En aangezien ik in een aquarium kom, heb ik een unlimited supply twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:55 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk* Ok.. smile Oewh whee In de derde klas had ik ook een feniks getekend, we moesten een vogel tekenen, werkelijkheid of fantasy whee Leukste tekenopdracht ooit... kreeg er een 7,7 voor :3 Ben benieuwt naar de jouwe! Hoe ga jem inkleuren?naja eerlijk gezegt is het een schilderij, en heb ik het niet getekent. @Kitty: nice one ^_^ waarom waterballonen? Wil je die of heb je die? *moet je bewaren voor het pjama feestje dit weekend!!* Hmm, dan moet ik de foto maar afwachten ^__^
Oewh oewh :3 Ik eeeen x3 *Pakt de waterbalon en loopt verdacht op kiek af cool *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:55 pm
On my mind: zaterdag moet ik (voor de eerste keer XD) de hele dag werken, dus weet niet of ik naar het pyama feestje kom dan, maar misschien zondag wel ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:57 pm
kiek On my mind: zaterdag moet ik (voor de eerste keer XD) de hele dag werken, dus weet niet of ik naar het pyama feestje kom dan, maar misschien zondag wel ^__^ Succes, als ik dat nog niet gezegt had... smile Enne.. misschien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:57 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk* Ok.. smile Oewh whee In de derde klas had ik ook een feniks getekend, we moesten een vogel tekenen, werkelijkheid of fantasy whee Leukste tekenopdracht ooit... kreeg er een 7,7 voor :3 Ben benieuwt naar de jouwe! Hoe ga jem inkleuren?naja eerlijk gezegt is het een schilderij, en heb ik het niet getekent. @Kitty: nice one ^_^ waarom waterballonen? Wil je die of heb je die? *moet je bewaren voor het pjama feestje dit weekend!!* Hmm, dan moet ik de foto maar afwachten ^__^
Oewh oewh :3 Ik eeeen x3 *Pakt de waterbalon en loopt verdacht op kiek af cool **oeps....* heeft een bekertje met water uit het badkamer raam laten vallen vlak voor de voeten van Chibs... *kan je het ff voor met pakken?*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:58 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek De ets? kan wel ff kijken waar ik die foto heb gelaten.. Heb geprobeert een phoenix te maken als teken van het eeuwige leven *moest iets met stroming of een rivier te maken hebben, letterlijk of figuurlijk* Ok.. smile Oewh whee In de derde klas had ik ook een feniks getekend, we moesten een vogel tekenen, werkelijkheid of fantasy whee Leukste tekenopdracht ooit... kreeg er een 7,7 voor :3 Ben benieuwt naar de jouwe! Hoe ga jem inkleuren?naja eerlijk gezegt is het een schilderij, en heb ik het niet getekent. @Kitty: nice one ^_^ waarom waterballonen? Wil je die of heb je die? *moet je bewaren voor het pjama feestje dit weekend!!* Hmm, dan moet ik de foto maar afwachten ^__^
Oewh oewh :3 Ik eeeen x3 *Pakt de waterbalon en loopt verdacht op kiek af cool **oeps....* heeft een bekertje met water uit het badkamer raam laten vallen vlak voor de voeten van Chibs... *kan je het ff voor met pakken?* *Heeft natte voeten >.<'* Waar wil je dat ik het bekertje heenbreng? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:01 pm
On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:03 pm
kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:05 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:08 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* Bedoel je nog-net-niet-5-werkstukken-nog-juf? :3
Waho gonk *Vangt de waterballon op met Kliek maar krijgt alsnog een zeiknatte staart* Wraak >=3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:09 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kittyocean On my mind: SLAAAAAAAAAAP neutral Jij en welke eeuwige jeugd surprised Niet zo gemeen tegen de juf jah!! *gooit ondertussen een waterballon naar beneden* hey, ik heb 8 uurtjes slaap per nacht nodig hoor XD En het helpt niet als er om 5h al vrachtwagens langsrijden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|