|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 8:39 am
[Norwood] gelukkig zijn er nog mensen op gaia die ik wel ken =3 lang niet meer in de guilds geweest loopt het hier nog een beetje ? Wel ok, is misschien iets rustiger geworden ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:04 am
Oranjekorfbalpizza! [Norwood] gelukkig zijn er nog mensen op gaia die ik wel ken =3 lang niet meer in de guilds geweest loopt het hier nog een beetje ? Wel ok, is misschien iets rustiger geworden ^^ chippies ^^ hoest met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:23 am
[Norwood] Oranjekorfbalpizza! [Norwood] gelukkig zijn er nog mensen op gaia die ik wel ken =3 lang niet meer in de guilds geweest loopt het hier nog een beetje ? Wel ok, is misschien iets rustiger geworden ^^ chippies ^^ hoest met jou? Goed hoor ^^ V'daag btje ziekjes. Mjouw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:34 am
Oranjekorfbalpizza! [Norwood] Oranjekorfbalpizza! [Norwood] gelukkig zijn er nog mensen op gaia die ik wel ken =3 lang niet meer in de guilds geweest loopt het hier nog een beetje ? Wel ok, is misschien iets rustiger geworden ^^ chippies ^^ hoest met jou? Goed hoor ^^ V'daag btje ziekjes. Mjouw? ik ben uhm verdrietig najah zeg maar gebroken vrouwen zijn zo kut soms
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:36 am
[Norwood] Oranjekorfbalpizza! [Norwood] Oranjekorfbalpizza! [Norwood] gelukkig zijn er nog mensen op gaia die ik wel ken =3 lang niet meer in de guilds geweest loopt het hier nog een beetje ? Wel ok, is misschien iets rustiger geworden ^^ chippies ^^ hoest met jou? Goed hoor ^^ V'daag btje ziekjes. Mjouw? ik ben uhm verdrietig najah zeg maar gebroken vrouwen zijn zo kut soms Meestal breken vrouwen niet sweatdrop Maar ok, sterkte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 11:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 8:51 am
haha cute wink whee !! Wie heeft u gemaakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 10:57 am
------------ {my mood: smile } XDmastersays:
ik heb de eerste puzzels er neergezet 3nodding ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 11:42 am
kiek haha cute wink whee !! Wie heeft u gemaakt? ene Tropical Kiwi @_@ Gevraagt of ze ook commissions deed :3 ik heb geen plaats meer over in mijn sig voor deze en die van jouw T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 11:43 pm
Goeiemorgeuh morgeuh, goeiendag. En hoe gaat het met iedereen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 7:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 2:32 pm
ik houd heart van deze guild , ademt zo veel nostalgie uit xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 3:10 pm
Het is MIJN hummusrat... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 2:38 am
Heel goed, en ik heb bijna terug een nieuwe pc ...((let op het woord: Terug sweatdrop ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|