|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:30 am
Filthy Samma problem för mig. Det är du inte ensam om. Det hände för Yannah och Miradjii också. xd xd Jo de sa det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:31 am
Chibi Strawberry Filthy Samma problem för mig. Det är du inte ensam om. Det hände för Yannah och Miradjii också. xd xd Jo de sa det. xp Ooh! Edita nästan ditt meddelande nu. Elit. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:32 am
Filthy Ooh! Edita nästan ditt meddelande nu. Elit. xd Hoppas man lär sig vart man ska klicka. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:34 am
Chibi Strawberry Filthy Ooh! Edita nästan ditt meddelande nu. Elit. xd Hoppas man lär sig vart man ska klicka. sweatdrop Jag måste typ tänka vad jag ska trycka. [Imponerande va? xp ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:35 am
Filthy Jag måste typ tänka vad jag ska trycka. [Imponerande va? xp ] Verkligen imponerande~ surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:37 am
Chibi Strawberry Filthy Jag måste typ tänka vad jag ska trycka. [Imponerande va? xp ] Verkligen imponerande~ surprised Filthy + använda hjärnan. Hmm, låter nästan samma sak som: Ghandi + maskingevär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:37 am
Filthy Filthy + använda hjärnan. Hmm, låter nästan samma sak som: Ghandi + maskingevär. xd Meh. Då kanske det är bra att du måste tänka innan du klickar ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:38 am
Chibi Strawberry Filthy Filthy + använda hjärnan. Hmm, låter nästan samma sak som: Ghandi + maskingevär. xd Meh. Då kanske det är bra att du måste tänka innan du klickar ändå. Lätt för dig att säga! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:40 am
Filthy Lätt för dig att säga! xd Vad då? o_O Jag tänker ju också innan jag klickar. Men jag är van att arbeta med hjärnan. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:42 am
Chibi Strawberry Filthy Lätt för dig att säga! xd Vad då? o_O Jag tänker ju också innan jag klickar. Men jag är van att arbeta med hjärnan. xp Om man inte har någon hjärna då? eek xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:43 am
Filthy Om man inte har någon hjärna då? eek xp Har du ingen hjärna? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:46 am
Chibi Strawberry Filthy Om man inte har någon hjärna då? eek xp Har du ingen hjärna? surprised redface .. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:58 am
*susar in igen* hallå igen alla... om någon är här...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 9:18 am
QuicK_SilveR *susar in igen* hallå igen alla... om någon är här... ingen här crying ... får la ta och trösta mig med en god saftig melon.. mmm... *susar till grönsakerna och tar sig en melon och äter den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|