|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 9:34 am
een goudvis. Wat een hongerlap. En hij kreeg bij zijn vorige baasjes veeeeeeel minder eten!
Hoe vaak zal ik nog vergeten een vraag toe te voegen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 10:16 am
Niet zo vaak meer~
Hoe zal ik m'n ratje noemen? (Ik heb hem nog niet, maar denk er 24/7 over na lol )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2011 10:31 am
Onze ratten heette: Snuitje, Cash en de laatste twee weet ik niet meer ^_^' Waren van mijn zus.
Eet jij veel Koolhydraten? (wist niets anders te bedenken XD)
(oh ja, volgens mijn pa eet die goudvis meer bij mij, omdat hij nu een bak heeft waar hij in kan zwemmen, plus een pompje wat stroming veroorzaakt, dus hij verbrandt ook meer XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2011 3:06 pm
Eh daar let ik niet echt op wat ik wel weet is dat in bijna alles wel eiwitten zitten >.> dat krijg je met mijn studie
en dat is idd wel logies dat je visie dan meer eet XD word ie lekker getraind met al dat zwemmen
Ehm een vraag: Wat is je eerste reactie op deze stelling, Wist je dat in je patatje DNA zit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2011 8:34 am
Wist ik niet XD Op zich wel logisch denk ik, aangezien DNA in alles zit (toch?). Ik bedoel, kiwi's hebben ook DNA dacht ik.
Heb je nu sieraden om?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2011 9:07 am
Ja oorbellen
Ben jij wel eens gestalkt door iemand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 12:55 pm
ik heb een obsessieve digitale stalker. Weet alleen niet zeker of ik hem/haar ken of niet. Daar is wat onduidelijkheid over... En heb wat 'ietwat enthousiaste fans' ^_^'
Hoeveel stopcontacten heeft je kamer en hoeveel heb je er in gebruik en hoeveel heb je er eigenlijk nodig en voor wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 8:49 am
8 ehm 2 voor bijde rolluiken een voor radio een voor lampje en nog een voor ander lampje (ik slaap bij iemand op de kamer ) en nog 2 over voor opladers enzo
Wat is het raarste wat jij ooit heb klaargemaakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 1:13 pm
Al het eten wat ik klaarmaak is raar XD Al had ik een mix voor witlof uit de oven gebruikt voor een ander raar ovenschotelgeval zonder witlof. Met vanalles en nogwat.
Eet je liever turks of grieks?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 2:15 pm
Grieks
wat eet jij als late snack op de avond?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2011 10:47 am
Als ik ze heb, meestal pinda's. Ben niet zo zoetekauw
Welk item van Gaia wil je heeeeel graag, maar ziet er niet naar uit dat je die ooit krijgt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2011 11:34 am
Pale Marionette die is echt zo duur crying
Welke sport vind je leuk om te doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2011 1:13 am
Zwemmen! Iedereen zegt dat ik later heeeel rijk wordt, dus dan neem ik een zwembad (wel een beetje verwarmd XP) Kan ik elke dag zwemmen (of dobberen, ben ik ook heel goed in)
Hoeveel diploma's heb je? Alle diploma's tellen. En kun je ze opnoemen? (ten minste, waarvan je het weet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2011 7:50 am
ehm veterstrik diploma, Aen B zwemdiploma, mijn Havo diploma smile ehm heb een bloedgas cursus certificaat is dat ook zo iets hmm ik heb het gevoel dat ik de helft mis XD
Wat voor dingen gooi jij het meest in de vuilnisbak?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2011 2:59 am
qua hoeveelheid denk ik haren (ik verlies best veel haar maar blijkbaar heb ik ook nog wel genoeg XD Ik heb denk ik gewoon dun haar...). Qua meest weggegooide voorwerp: ik ga denk ik dan maar voor lege maisblikjes. Ik gebruik heel veel mais XD
Je lekkerste groente en je vieste groente.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |