|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:35 am
Rawey Go va det ingen som vill de prata med mig konstit prata prata prata prata prata:3 ja iksakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:37 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Är inget fool!!11!!1 crying Jag har inte sagt det heller. :'O .. Vem är fool då? o.oJag vet inte. :0 Det 䲠typ som att s䧡 "I'll cutchoo open foo'!" .. *Klia mig i nacken* <.< Det är som att säga något bara rakt ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:37 am
Nu måste jag dra men innan ska ni få lite fakta om mig själv.
namn: Mattias ålder: 14 snart 15 födelsedag: 24 januari ort: sävsjö (ligger ca. 8mil från Jönköping) intressen: datorer och musik favorit musik: Linkin Park, Guns-n-Roses och good Charlotte favorit film: Matrix (alla) favorit mat: Tacos med tillbehör
HEJ DÅ ALLA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:39 am
Rawey Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Är inget fool!!11!!1 crying Jag har inte sagt det heller. :'O .. Vem är fool då? o.oJag vet inte. :0 Det 䲠typ som att s䧡 "I'll cutchoo open foo'!" .. *Klia mig i nacken* <.< *glomp* domokun .. Vem av oss? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:41 am
Jetzudan Rebirth Anashi .. Oh *Tr?ttad* sweatdrop redface Ĩ, det g?nget. Alla kan inte f?堡llt. Du gör ju det :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:42 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Oh *Tr?ttad* sweatdrop redface Ĩ, det g?nget. Alla kan inte f?堡llt. Du gör ju det :<Nä det gör jag inte. o.o Om det är någon som inte vet allt så är det jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:43 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Oh *Tr?ttad* sweatdrop redface Ĩ, det g?nget. Alla kan inte f?堡llt. Du gör ju det :<Nä det gör jag inte. o.o Om det är någon som inte vet allt så är det jag. Vad fattar du inte då? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:43 am
jag kommer till baka snart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:46 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Oh *Tr?ttad* sweatdrop redface Ĩ, det g?nget. Alla kan inte f?堡llt. Du gör ju det :<Nä det gör jag inte. o.o Om det är någon som inte vet allt så är det jag. Vad fattar du inte då? o.oMycket?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 11:47 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Oh *Tr?ttad* sweatdrop redface Ĩ, det g?nget. Alla kan inte f?堡llt. Du gör ju det :<Nä det gör jag inte. o.o Om det är någon som inte vet allt så är det jag. Vad fattar du inte då? o.oMycket? Du fattar mer än mig iaf..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|