|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:50 am
Justja, smart. whee *zappar sönder repen men råkar zappa Anashi samtidigt* Whoopsie. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:51 am
Rawey Sioxen Rawey Sioxen *siter ner och dricker en cola* mmm......gott *springer fram till* TJA!!! domokun
Jetz:Kan man s䧡 du domokun tjenare kan du förklara vad som händer eller? jag vet inte vad som händer domokun okej^^ tycker som att Mr.J är nån ledare av nått slag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:52 am
Jetzudan Rebirth Justja, smart. whee *zappar sönder repen men råkar zappa Anashi samtidigt* Whoopsie. redface Ouch sweatdrop Ĩ.. Det g?nget 3nodding *Krama om* Tack tack whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:52 am
Rawey Jetz:Ooo.. juste jag spelar p堭in gitarr men det l崥r som jag f?䲮vapen krig :3 LOL! xd Det skulle jag gärna vilja höra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:53 am
Anashi Jetzudan Rebirth Justja, smart. whee *zappar sönder repen men råkar zappa Anashi samtidigt* Whoopsie. redface Ouch sweatdrop Ĩ.. Det g?nget 3nodding *Krama om* Tack tack whee Säkert? :'o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:54 am
*tar en cola och några ballerina och BETALAR*börjar äta och dricka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:55 am
Mr.J Sioxen Rawey Sioxen Rawey Sioxen *siter ner och dricker en cola* mmm......gott *springer fram till* TJA!!! domokun
Jetz:Kan man s䧡 du domokun tjenare kan du förklara vad som händer eller? jag vet inte vad som händer domokun okej^^ tycker som att Mr.J är nån ledare av nått slag xp helt r䴴!! okej^^ tat lungnt....realaxa lite va^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:56 am
Tottetutte *tar en cola och några ballerina och BETALAR*börjar äta och dricka* Good boy, good boy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:57 am
Sephyre Tottetutte *tar en cola och några ballerina och BETALAR*börjar äta och dricka* Good boy, good boy. Tack stare Du får inga. vill du ha *räcker honom några kakor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 10:58 am
Jajo. :0 Kan man kanske säga... Men iaf, vad görs då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|