|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 2:19 pm
Morgen opzoek naar een ring voor me vriend, wordt wat sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:45 am
On my mind: hopelijk blijft het weer meezitten... En heeft iemand de weersvoorspelling van hemelvaart al? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 9:14 am
*Haat ruziende ouders* *Haat pijnlijke keel >.<'* *En haat leren.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:42 am
*deze sfeer, gaia, muziek en downloaden tegelijk doen, is lang geleden ^__^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:48 am
misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:53 am
kiek misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen.. Hmm.. dat is toch ook positief? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:00 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen.. Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, en heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. *dat betekend buiten tekenen (vak) om niet!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:01 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen.. Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, maar heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. Zonde eig... straks verlies je je tekenkrachten weer surprised ' En... je had toch nog een lineart om te Cgen? whee Of houw je Cerret bij lineart? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:06 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen.. Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, maar heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. Zonde eig... straks verlies je je tekenkrachten weer surprised ' En... je had toch nog een lineart om te Cgen? whee Of houw je Cerret bij lineart? smile Ik heb genoeg linearts razz *ik bedoel niet alleen van mezelf, maar ben niet zo van kleuren.. Btw, ga ff afwassen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:08 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek misschien wel... misschien ga ik dan ook vaker tekenen.. Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, maar heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. Zonde eig... straks verlies je je tekenkrachten weer surprised ' En... je had toch nog een lineart om te Cgen? whee Of houw je Cerret bij lineart? smile Ik heb genoeg linearts razz *ik bedoel niet alleen van mezelf, maar ben niet zo van kleuren.. Btw, ga ff afwassen. Hehe ok.. ^^ Heb je een idee voor een tekening?
Ok smile Afwasze.. spreek je zo dan hopelijk weer ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:30 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, maar heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. Zonde eig... straks verlies je je tekenkrachten weer surprised ' En... je had toch nog een lineart om te Cgen? whee Of houw je Cerret bij lineart? smile Ik heb genoeg linearts razz *ik bedoel niet alleen van mezelf, maar ben niet zo van kleuren.. Btw, ga ff afwassen. Hehe ok.. ^^ Heb je een idee voor een tekening?
Ok smile Afwasze.. spreek je zo dan hopelijk weer ^_^nej, maar ik zal wel een foto maken van m'n huidige project op school smile Nu al best mooi XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:33 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Hmm.. dat is toch ook positief? smile Jup, maar heb weinig potlood op papier gezet de laatste tijd. Zonde eig... straks verlies je je tekenkrachten weer surprised ' En... je had toch nog een lineart om te Cgen? whee Of houw je Cerret bij lineart? smile Ik heb genoeg linearts razz *ik bedoel niet alleen van mezelf, maar ben niet zo van kleuren.. Btw, ga ff afwassen. Hehe ok.. ^^ Heb je een idee voor een tekening?
Ok smile Afwasze.. spreek je zo dan hopelijk weer ^_^nej, maar ik zal wel een foto maken van m'n huidige project op school smile Nu al best mooi XD Oewh whee Ben benieuwt smile Hoe is het nou met die ets afgelopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:37 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Oewh whee Ben benieuwt smile Hoe is het nou met die ets afgelopen? ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:39 pm
kiek ets? ets?? dat was aan het begin van het jaar joh.. maar daar is niets meer mee gebeurt... had er een acht voor en het werkstuk staat hier ergens in m'n kamer... *alsof er plek genoeg is maargoed razz * Daarom was ik er ook benieuwt naar, had er nooit meer wat van gehoord ^__^' Krijg ik die ooit nog eens te zien? :3 En wat is je huidige project dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |