|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:01 am
Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi *Se sig om* Ingen Jet? sad Nope. *Får syn på en Seph* Yay whee :O? *Pet* :3 heart *blir petad på* whee heart whee Nyaahmweheh o_O Jaha..? surprised ? Vet inte whee Ok x3 x3 Hur går det med dig och din flickvän då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:01 am
Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi *Se sig om* Ingen Jet? sad Nope. *Får syn på en Seph* Yay whee :O? *Pet* :3 heart *blir petad på* whee heart whee Nyaahmweheh o_O Jaha..? surprised ? Vet inte whee Ok x3 x3 Hur går det med dig och din flickvän då?Inte så bra, I guess.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:02 am
Valgarv Förlåt gonk *Skuttar upp på en hylla* crying *hoppar upp efter* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:04 am
Linka Spirit Valgarv Förlåt gonk *Skuttar upp på en hylla* crying *hoppar upp efter* whee *Hoppar till en annan* :0 Jag är ju läskig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:04 am
Blixtra Damn!! *hoppar av* :O Nu kanske Sanne ringer!! Du hoppade av i farten! X_X *ligger och rycker på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:05 am
FrodoLouLou Blixtra Damn!! *hoppar av* :O Nu kanske Sanne ringer!! Du hoppade av i farten! X_X *ligger och rycker på golvet* Noooo! *klappar den ryckande saken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Linka Spirit Valgarv Förlåt gonk *Skuttar upp på en hylla* crying *hoppar upp efter* whee *Hoppar till en annan* :0 Jag är ju läskig! Inte nu.. whee *tar sats och försöker hoppa över till hyllan men ramlar ner emellan* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 7:07 am
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Förlåt gonk *Skuttar upp på en hylla* crying *hoppar upp efter* whee *Hoppar till en annan* :0 Jag är ju läskig! Inte nu.. whee *tar sats och försöker hoppa över till hyllan men ramlar ner emellan* gonk eek *Dyker ner från min hylla och fångar Linka* sweatdrop Jaså..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|