|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:54 am
On my mind: ik moet aan leuke dingen gaan denken. So what dat ik dan vandaag een rotdag heb! Morgen is er weer 1!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:56 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! -_-' Kittyocean, je weet best dat je dingen alleen kan oplossen door er met de desbetreffende persoon over te praten... In dit geval kan dat echt niet OKP. Hij/Zij weet van niets, en ik wil niet dat hij/zij weet dat ik het weet. Het antwoord zou mij alleen maar meer pijn doen dan het feit dat ik weet dat hij/zij liegt. Maar jij kan er toch niks aan doen als hij/zij liegt? Als hij/zij liegt is dat helemaal zijn/haar fout, daar hoef jij je niet zoveel van aan te trekken, en anders kan je altijd wel met die persoon praten, het is niet jouw fout als hij/zij weer liegt en aan de andere kant, het is nog rotter dan dat je niet weet als hij/zij liegt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 12:10 pm
Oranjekorfbalpizza! -_-' Kittyocean, je weet best dat je dingen alleen kan oplossen door er met de desbetreffende persoon over te praten... On my mind: Ik ga dood van de hoestaanvallen... >___< Tis niet normaal! Dokter geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 2:21 am
On my mind: 1) Kitt!! cry I heart you en ik denk aan je meid! 2) Wat voel ik me klote de laatste tijd. 3) Klote-regen. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 2:38 am
nou gewoon drie pagina's vol ruzie ik blij dat ik toen niet online kon zijn sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 2:40 am
number_17 XDmaster4 ik weet het discussie is gesloten maar mag ik toch nog iets zeggen??? 1 keer. en dan is het afgeronddat is nu denk ik niet nodig en heb er ook geen zin meer in sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 3:32 am
Uumie-chan On my mind: 1) Kitt!! cry I heart you en ik denk aan je meid! 2) Wat voel ik me klote de laatste tijd. 3) Klote-regen. evil Ik denk ook aan jou smile En ook jij weer lachen, okay?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 3:44 am
On my mind: ik moet komende week De zwarte met het witte hart uit hebben en het boekverslag hebben gemaakt, en ik ben halverwege.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 8:39 am
Nog 800 gold en ik kan mijn housing upgrade veroorloven!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 1:25 am
800g heb je erbij cool Blegh. Zo weer naar de dokter >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 8:13 am
On my mind: te veel en niets... Kan dat wel? -Headache-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 12:17 pm
rofl Whaaaaaaaaaaaaa! rofl Walibi was hartstikke gaaf! rofl Zo gezellig! rofl Ik durf nu zelfs over de kop blaugh ! Heb alleen van sommige achtbanen een beetje koppijn gekregen omdat ik telkens met m'n kop tegen die hoofdsteunen beukte blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|