|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:11 am
prrnill I like that boulder. That is a nice boulder. ninja que??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:12 am
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk eek *Kastar en kunai på sladden så den går av,springer seno ch fångar Linka innan hon slår i marken* ninja whee heart ninja *Pussar p堫inden snabbt* eek 3nodding heart heart *Kidnappar Linka* ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:12 am
Mr.J prrnill I like that boulder. That is a nice boulder. ninja que?? Ja? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:13 am
Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk eek *Kastar en kunai på sladden så den går av,springer seno ch fångar Linka innan hon slår i marken* ninja whee heart ninja *Pussar p堫inden snabbt* eek 3nodding heart heart *Kidnappar Linka* ^.^ surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Merf..*sätter sig ned mot en hylla* *Peta på blocket* Ergh. Big deal. sweatdrop Vill inte vara här just nu. gonk *Kutar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry prrnill Merf..*sätter sig ned mot en hylla* *Peta på blocket* Ergh. Big deal. sweatdrop Vill inte vara här just nu. gonk *Kutar ut* eek Uh.. Hej..då..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:15 am
Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit Valgarv Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk eek *Kastar en kunai på sladden så den går av,springer seno ch fångar Linka innan hon slår i marken* ninja whee heart ninja *Pussar p堫inden snabbt* eek 3nodding heart heart *Kidnappar Linka* ^.^ surprised heart *Kidnappar till bakom hyllan med kakor* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:16 am
Mr.J Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Var är papa igentligen?! crying Snarare.. VEM är papa egentligen. .__.; crying PAAAAPAAA!!! u.u; Låt mig vara. Jag l䭮a mama ifred..Mama s?r ._. *Springa iv䧪 weei MR.Chip chop Kines!! scream Har du nåt emot det,eller?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:16 am