|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:04 am
Chibi Strawberry prrnill mhm, ah..*tittar upp* Va? Jag? Eh.. ingenting.. ninja o.O Säkert du. *kastar iväg pennan och blocket* Jag lovar. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:05 am
*ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:05 am
Valgarv Var är papa igentligen?! crying Snarare.. VEM är papa egentligen. .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:06 am
prrnill *kastar iväg pennan och blocket* Jag lovar. eek o.o *Springer efter blocket* KOM TILL MAMMA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:07 am
Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk eek *Kastar en kunai på sladden så den går av,springer seno ch fångar Linka innan hon slår i marken* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk Det där ser lite konstigt ut. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Linka Spirit *ramlar ner från taket och sitter fast i en sladd som är runt min vrist* .. gonk eek *Kastar en kunai på sladden så den går av,springer seno ch fångar Linka innan hon slår i marken* ninja whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:08 am
Chibi Strawberry Valgarv Var är papa igentligen?! crying Snarare.. VEM är papa egentligen. .__.; crying PAAAAPAAA!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry prrnill *kastar iväg pennan och blocket* Jag lovar. eek o.o *Springer efter blocket* KOM TILL MAMMA!! eek Najje. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Var är papa igentligen?! crying Snarare.. VEM är papa egentligen. .__.; crying PAAAAPAAA!!! u.u; Låt mig vara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Chibi Strawberry prrnill *kastar iväg pennan och blocket* Jag lovar. eek o.o *Springer efter blocket* KOM TILL MAMMA!! eek Najje. gonk JOO!! gonk KOMSI KOMSI!! *Fångar blocket* Domo arigatou. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|