|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:55 am
Chibi Strawberry Valgarv MAMA! eek gonk *Hoppar p媛/quote]INTE IGEN!! gonk *Kläger på ryggen* 4laugh Mama!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:56 am
Valgarv *Kläger på ryggen* 4laugh Mama! Nej.. Jag är Johan Wellton.. Eller något. Jag är inte mama. >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:57 am
Chibi Strawberry prrnill deeuu? *petar p媛/quote]OoO; *Peta tillbaka* *petar på med vingpinnen* eek It's alive!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *petar på med vingpinnen* eek It's alive! Mwahaha. domokun Ja, det har du rätt i.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv *Kläger på ryggen* 4laugh Mama! Nej.. Jag är Johan Wellton.. Eller något. Jag är inte mama. >__< whee Mama prata strunt..Mama rolig!^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:58 am
Valgarv whee Mama prata strunt..Mama rolig!^.^ Först har jag drömmar om att jag är gravid och nu det här. x.x;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 5:59 am
Chibi Strawberry prrnill *petar på med vingpinnen* eek It's alive! Mwahaha. domokun Ja, det har du rätt i. *studerar nogrant* mhm..*tar fram ett block och en penna och börjar skriva* aha! *studerar mer* mhm, aha, mhm.. *skriver lite till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:00 am
prrnill *studerar nogrant* mhm..*tar fram ett block och en penna och börjar skriva* aha! *studerar mer* mhm, aha, mhm.. *skriver lite till* o.O Vad gör du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:01 am
Chibi Strawberry Valgarv whee Mama prata strunt..Mama rolig!^.^ Först har jag drömmar om att jag är gravid och nu det här. x.x;; :00 Ska jag få ett syskon?!YAAAAAAAAAAAAY! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:01 am
Chibi Strawberry prrnill *studerar nogrant* mhm..*tar fram ett block och en penna och börjar skriva* aha! *studerar mer* mhm, aha, mhm.. *skriver lite till* o.O Vad gör du? mhm, ah..*tittar upp* Va? Jag? Eh.. ingenting.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:02 am
Valgarv :00 Ska jag få ett syskon?!YAAAAAAAAAAAAY! whee Uhh ja.. Visst. ._. Ungen har ju inte ens en farsa. Sick b*****d. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:03 am
prrnill mhm, ah..*tittar upp* Va? Jag? Eh.. ingenting.. ninja o.O Säkert du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 30, 2004 6:03 am
Chibi Strawberry Valgarv :00 Ska jag få ett syskon?!YAAAAAAAAAAAAY! whee Uhh ja.. Visst. ._. Ungen har ju inte ens en farsa. Sick b*****d. :\ Var är papa igentligen?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|