|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:54 pm
): Men jag får inte lyssna på musik juuuuh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:56 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp Jojo, han är cool. blaugh Har du sett filmen med kottarna? whee Tjaa, jag har typ inte sett något avsnitt. o_o Bara något där dom var vid något slott och ville komma in. Eller något. Anashi: Men jag vill prata juuuuuh! <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:57 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp Jojo, han är cool. blaugh Har du sett filmen med kottarna? whee Tjaa, jag har typ inte sett något avsnitt. o_o Bara något där dom var vid något slott och ville komma in. Eller något. Jo, men det är nog den filmen. 3nodding Dom ska rädda kotteskogen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:58 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp Jojo, han är cool. blaugh Har du sett filmen med kottarna? whee Tjaa, jag har typ inte sett något avsnitt. o_o Bara något där dom var vid något slott och ville komma in. Eller något. Anashi: Men jag vill prata juuuuuh! <. < Använd teckenspråk dah >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:00 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp Jojo, han är cool. blaugh Har du sett filmen med kottarna? whee Tjaa, jag har typ inte sett något avsnitt. o_o Bara något där dom var vid något slott och ville komma in. Eller något. Jo, men det är nog den filmen. 3nodding Dom ska rädda kotteskogen. Ejaha. Då har jag visst sett den. Men det var läääääääänge sen. o_o Kommer inte ihåg vilket årtal det var. Anashi: Jag kan inte teckenspråk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:01 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:05 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Jepp. Och om jag kunde skulle jag inte kunna "prata" med det. *p尥ka att jag har en tv宧str?p堭ig* prrnill: Omfg, ge mig! eek Dumma tr?. .__.Men jag skulle ju inte kunna utan den heller. >.> <.< Nänä.. *Bita på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:06 pm