|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth För det ska jag spy på dig. Robotar spyr inte xp FAN! Jag gl? det. >.< HAHA xd Skratta inte åt mig. :< Bara för att jag är till en fjärdedels robot betyder det inte att jag inte har känslor. Oj, Gl? det sweatdrop Jaha. surprised .. *Leka med antennen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:42 pm
Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:43 pm
Plåtnicklas! *pekar på Jetzudan* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:45 pm
Jetzudan Rebirth Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô Woho whee
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:45 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Plåtnicklas! *pekar på Jetzudan* xd O_o Vad堰l崮icklas?! gonk Har du aldrig sett kalle stropp och grodan boll? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:46 pm
Anashi
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3 Jaja.. sweatdrop Plåt som plåt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:46 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô Woho whee
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3Inge musik för dig. Jag vill kunna prata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:47 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô Woho whee
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3Inge musik för dig. Jag vill kunna prata. Taskigt! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:48 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Plåtnicklas! *pekar på Jetzudan* xd O_o Vad堰l崮icklas?! gonk Har du aldrig sett kalle stropp och grodan boll? eek Jodå. Grodan Boll var och är fortfarande min stora idol. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:48 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Plåtnicklas! *pekar på Jetzudan* xd O_o Vad堰l崮icklas?! gonk Har du aldrig sett kalle stropp och grodan boll? eek Jodå. Grodan Boll var och är fortfarande min stora idol. 3nodding Kalle Stropp är grymmast. 3nodding Speciellt hans rosa kavaj. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:50 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô Woho whee
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3Inge musik för dig. Jag vill kunna prata. Taskigt! sad Jamen du ska inte f堡llt det roliga. prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:52 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. *Leka med antennen* whee *Rix FMs radio kanal börjar höras ur min mun* o.ô Woho whee
Prrnill, det är ingen plåtnicklas gonk det är en plåtchristian :3Inge musik för dig. Jag vill kunna prata. Taskigt! sad Jamen du ska inte f堡llt det roliga. prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:52 pm
Jetzudan Rebirth prrnill: Neej! Grodan Boll 䲠coolast. F?an 䲠rund och bollig som jag. xp Jojo, han är cool. blaugh Har du sett filmen med kottarna? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|