|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:53 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:55 pm
Anashi Jag trodde du anv䮤e Msn >_o Jo det gör jag. Men jag använder även YIM och AIM. ICQ använde jag förut också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:55 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:56 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag trodde du anv䮤e Msn >_o Jo det gör jag. Men jag använder även YIM och AIM. ICQ använde jag förut också. L崥r lite jobbigt och anv䮤a flera chatt program samtidigt..Tjaa... jag har ju bara snubbar att snacka med på MSN och AIM. YIM använder jag bara som extra mail.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:00 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag trodde du anv䮤e Msn >_o Jo det gör jag. Men jag använder även YIM och AIM. ICQ använde jag förut också. L崥r lite jobbigt och anv䮤a flera chatt program samtidigt..Tjaa... jag har ju bara snubbar att snacka med på MSN och AIM. YIM använder jag bara som extra mail. Mhm.. >.> Lalala..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:03 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag trodde du anv䮤e Msn >_o Jo det gör jag. Men jag använder även YIM och AIM. ICQ använde jag förut också. L崥r lite jobbigt och anv䮤a flera chatt program samtidigt..Tjaa... jag har ju bara snubbar att snacka med på MSN och AIM. YIM använder jag bara som extra mail. Mhm.. >.> Lalala..Rolig film.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:04 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag trodde du anv䮤e Msn >_o Jo det gör jag. Men jag använder även YIM och AIM. ICQ använde jag förut också. L崥r lite jobbigt och anv䮤a flera chatt program samtidigt..Tjaa... jag har ju bara snubbar att snacka med på MSN och AIM. YIM använder jag bara som extra mail. Mhm.. >.> Lalala..Rolig film. Nää, den är läskig sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:09 pm
Bah.. Jag har inga pengar sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:10 pm
Anashi Tyst med dig gonk jag har redan best䭴 att den 䲠det Jaha, okej. Om du vill det så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:15 pm
FrodoLouLou Mr.J *slår på bopp kulorna på ditt huvve* HA HA BOPPETI BOPP!! xd O__O *svimmar* huh??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:15 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Tyst med dig gonk jag har redan best䭴 att den 䲠det Jaha, okej. Om du vill det så.  Mm :3 *Sno smiles:en* ninja Min
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 1:16 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Tyst med dig gonk jag har redan best䭴 att den 䲠det Jaha, okej. Om du vill det så.  Mm :3 *Sno smiles:en* ninja MinNoo! Min! gonk Jag fick dom som en persent. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|