|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:56 am
Darlaa number_17 Kumadude number_17 aart en jan willen laat het nu maar. het is opgelost denk ik. we doen nu gewoon ons best om weer wat reputatie te krijgen dat ik de grond in gestampt word maakt weer niet uit... sweatdrop sweatdrop nu is het over 3nodding iedereen heeft zijn/haar woord gedaan.
anders komt er dalijk echt ruzie.Verdere dingen die jullie te zeggen hebben raad ik aan met Kitty persoonlijk te bespreken want het was haar probleem en de rest (ik in iedergeval ) zit hier niet op te wachten. dit is alleen maar een wat gaat er in je hoofd om topic en niet om te discussieren over dit onderwerp. Dit zijn guildzaken en die moeten openlijk besproken kunnen worden vind ik. En dit gaat ook allemaal om in mijn hoofd, dus offtopic ben ik niet. En dan.. er wordt hier een beschuldiging geuit en dan heb ik het recht om me te verdedigen. Dan had ze dat maar niet hier moeten doen hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:58 am
Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:58 am
IcedEarth Darlaa number_17 Kumadude number_17 aart en jan willen laat het nu maar. het is opgelost denk ik. we doen nu gewoon ons best om weer wat reputatie te krijgen dat ik de grond in gestampt word maakt weer niet uit... sweatdrop sweatdrop nu is het over 3nodding iedereen heeft zijn/haar woord gedaan.
anders komt er dalijk echt ruzie.Verdere dingen die jullie te zeggen hebben raad ik aan met Kitty persoonlijk te bespreken want het was haar probleem en de rest (ik in iedergeval ) zit hier niet op te wachten. dit is alleen maar een wat gaat er in je hoofd om topic en niet om te discussieren over dit onderwerp. Dit zijn guildzaken en die moeten openlijk besproken kunnen worden vind ik. En dit gaat ook allemaal om in mijn hoofd, dus offtopic ben ik niet. En dan.. er wordt hier een beschuldiging geuit en dan heb ik het recht om me te verdedigen. Dan had ze dat maar niet hier moeten doen hoor. ze wist dat mensen hier op zouden reageren aangezien ze het zelf in haar post had gezet over een gewaagde opmerking...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:00 am
Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. je mag best een arrgument plaatsen hoor xd als die er uberhoud zijn lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:01 am
Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. ja das waar...maar wij willen ook aan de rest van adpe laten zien dat wij ons niet arrogant of wat dan ook gedragen...wij hebben over het algemeen het beste met iedereen voor...en als iemand met aanzien zoals kitty zulke dingen gaat lopen verkondigen dan is het toch niks meer dan normaal dat we het rechtzetten en vertellen hoe dingen echt in elkaar steken...en als het idd kitty tegen drvo is dan hoop ik dat hiermee gezegd is dat kitty degene is die dingen of fout ziet of expres fout bezig is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:02 am
Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. Idd. Ik hou er nu ook over op. Maar ik laat me niet ongestraft uitmaken voor arrogant en andere vage dingen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:02 am
djee-double-you Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. je mag best een arrgument plaatsen hoor xd als die er uberhoud zijn lol Oh nee hoor ik ben het er helemaal mee eens XD Het was alleen kitty die er de pest in had er geband te worden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:03 am
djee-double-you Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. je mag best een arrgument plaatsen hoor xd als die er uberhoud zijn lol Okee JW, dit is gewoon nodeloos gezeur.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:04 am
Kumadude Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. ja das waar...maar wij willen ook aan de rest van adpe laten zien dat wij ons niet arrogant of wat dan ook gedragen...wij hebben over het algemeen het beste met iedereen voor...en als iemand met aanzien zoals kitty zulke dingen gaat lopen verkondigen dan is het toch niks meer dan normaal dat we het rechtzetten en vertellen hoe dingen echt in elkaar steken...en als het idd kitty tegen drvo is dan hoop ik dat hiermee gezegd is dat kitty degene is die dingen of fout ziet of expres fout bezig iso.o ik bedoelde niet dat ze tegen de DRVO maar dat deze discussie tussen julie gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:06 am
Drake Heros Kitty, Guilds zijn gemaakt om vriendschappelijk en gezamelijk om te gaan. In guilds wordt ook verwacht dat je actief aanwezig bent. Er wordt dan ook vaan aangegeven dat, als je niet goed actief aanwezig zou zijn, het tot een banning kan lijden. Ja je kan een drukke periode hebben, maar 5 maanden is lang. Je hebt nu ook de mogelijkheid om te praten en te posten, neem dan zo nu en dan ook de tijd voor een (de) guild. Ikzelf bezit een all-possible guild. Het iss vooral gericht op roleplaying maar ook voor gezamelijke gemeenschap. Ik verwacht ook van mijn leden dat ze actief aanwezig zijn binnen een bepaalde periode. Waarneer iemand afwezig is en niet post ga ik denken dat diegene niet eens meer aanwezig wil zijn. Dus ik zou diegene ook bannen. Een guild zal niet arrogant kunnen zijn, hoogestens denken dat ze alles in handen hebben. Zovere ik al deze mensen ken, denken die het allemaal het tegenovergestelde. Ze komen voor elkaar op en werken samen in goede en slechte tijden. Zo werkt een guild ook. Je werkt samen in goede en slechte tijden. Ik begrijp dat je boos zal zijn omdat je geband bent, maar dat hoeft niet een aanlijding te hebben tot het neerhalen van een guild. Zij in die guild doen net zo hun best om het leuk en gezellig te houden als dat het als lid zijn/haar verantwoordelijkheid is. Jij als lid kan heel veel beinvloeden hoe een guild gaat werken of lopen, daar proberen de mods ook een weg in te vinden. Soms lijdt dat ook tot bannning om meerdere reden. Ik zou zeggen, neem het aan dat je niet uit jezelf juist met deze guild kon samenwerken, maar net zo goed als dat de mods geen andere keus hadden dna je te bannen. Omdat je zelf als lid jouw deel de guild verzwakt was de aanleiding tot bannen de enige resterende keus. Zij hebben voor je als persoon respect, maar heb het zelf ook voor hen als individu evenals ene guild. Ik zeg leg de wapens neer en steek de witte vlag... Want dit zal naar mijn mening tot verkeerde conflicten kunnen lijden over geheel gaiaonline. Hoog achtend en met vriendelijke groet, Drake Heros dus we zijn toch niet de enige
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:08 am
ik weet niet waar drake opeens vandaan kwam. maar ik vind het een goede 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:10 am
Ik hoop dat nu weer een beetje opgehelderd is, dat iedereen zijn hard heeft kunnen luchten...? smile Kunnen we nu misschien weer een beetje gezellig gaan doen.. (tenminste tot kitty online komt stressed (veel success met het lezen van de laatste pagina's kitt))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:11 am
Darlaa Kumadude Darlaa Met dat laatste ben ik het eens -_- hier kon je op wachten dit gezeik... Maar dit begint nu toch meer een persoonlijke ruzzie te worden, Het is kitty tegen de drvo en niet adpe tegen de drvo. ja das waar...maar wij willen ook aan de rest van adpe laten zien dat wij ons niet arrogant of wat dan ook gedragen...wij hebben over het algemeen het beste met iedereen voor...en als iemand met aanzien zoals kitty zulke dingen gaat lopen verkondigen dan is het toch niks meer dan normaal dat we het rechtzetten en vertellen hoe dingen echt in elkaar steken...en als het idd kitty tegen drvo is dan hoop ik dat hiermee gezegd is dat kitty degene is die dingen of fout ziet of expres fout bezig iso.o ik bedoelde niet dat ze tegen de DRVO maar dat deze discussie tussen julie gaat. ja nja ik zal der wel over ophouden...ik heb me pnt nu bewezen en ik denk dat heel veel het met ons eens zijn....
on my mind nee drvo zijn geen stel boemannen bij elkaar...het feit dat we ons niet overal laten zien en horen en ons maar beperken tot een bepaalde groep leden wil niet zeggen dat we arrogant zijn.. en zoals drake heel netjes omschreef de rede dat we kitty hebben gebant is simpel genoeg omdat ze niet actief was en niet liet zien dat ze erbij wilde horen... en de rede dat we geen waarschuwing stuurde is punt 1 omdat het geen doen is... punt 2 omdat het uit verlede heeft gebleken dat waarschuwingen geen reet uithalen...dat wil zegge dat een gewaarschwud lid mss 1 of 2 posts zal doen of gewoon helemaal geen
en ik wil gewoon heel graag van de slechte naam van drvo af...niet alleen voor mij maar ook voor de rest van de drvo leden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:12 am
Darlaa Ik hoop dat nu weer een beetje opgehelderd is, dat iedereen zijn hard heeft kunnen luchten...? smile Kunnen we nu misschien weer een beetje gezellig gaan doen.. (tenminste tot kitty online komt stressed (veel success met het lezen van de laatste pagina's kitt)) nu wel... en mss ist een goed idee om met de guilds iets samen te organizeren ofzo...om te laten zien dat we zo slecht niet zijn mss sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:13 am
Darlaa Ik hoop dat nu weer een beetje opgehelderd is, dat iedereen zijn hard heeft kunnen luchten...? smile Kunnen we nu misschien weer een beetje gezellig gaan doen.. (tenminste tot kitty online komt stressed (veel success met het lezen van de laatste pagina's kitt)) Inderdaad. Laten we weer eens een gala gaan houden voor beide guilds. Dat was de vorige keer echt vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |