|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:03 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi W䤤h!!! crying *Springer iv䧠och gr崥r n害tans* Ojdå. Det var inte meningen. sad *leta upp Anashi* *Gråta i frysdisken* sad Neeeh. Inte gr崡. :'< Varför inte? :<För att det är tråkigt när någon gråter. :'< Jaha :< *Slutar gråta* Tadaa :>Yay for smiles! whee whee *Kludda smiles på* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:03 pm
Anashi Mr.J *mumlar i sömen* Finns jag?? det verkar inte som så iaf........ Jag tror du finns >.> *vaknar* Huhu?? åååh ööööh tack! som tack ska du få en liten present *drar fram en ros från ingenstans* TADAAA!! vassego XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:06 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi W䤤h!!! crying *Springer iv䧠och gr崥r n害tans* Ojdå. Det var inte meningen. sad *leta upp Anashi* *Gråta i frysdisken* sad Neeeh. Inte gr崡. :'< Varför inte? :<För att det är tråkigt när någon gråter. :'< Jaha :< *Slutar gråta* Tadaa :>Yay for smiles! whee whee *Kludda smiles på* :3Huzzahwha? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:06 pm
Mr.J Anashi Mr.J *mumlar i sömen* Finns jag?? det verkar inte som så iaf........ Jag tror du finns >.> *vaknar* Huhu?? åååh ööööh tack! som tack ska du få en liten present *drar fram en ros från ingenstans* TADAAA!! vassego XD *Tar emot rosen* Ååh vad fin whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:07 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi W䤤h!!! crying *Springer iv䧠och gr崥r n害tans* Ojdå. Det var inte meningen. sad *leta upp Anashi* *Gråta i frysdisken* sad Neeeh. Inte gr崡. :'< Varför inte? :<För att det är tråkigt när någon gråter. :'< Jaha :< *Slutar gråta* Tadaa :>Yay for smiles! whee whee *Kludda smiles på* :3Huzzahwha? o.o :3 *Rita en massa hjärtan på huvet* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:11 pm
Anashi Mr.J Anashi Mr.J *mumlar i sömen* Finns jag?? det verkar inte som så iaf........ Jag tror du finns >.> *vaknar* Huhu?? åååh ööööh tack! som tack ska du få en liten present *drar fram en ros från ingenstans* TADAAA!! vassego XD *Tar emot rosen* Ååh vad fin whee redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:13 pm
Mr.J Anashi Mr.J Anashi Mr.J *mumlar i sömen* Finns jag?? det verkar inte som så iaf........ Jag tror du finns >.> *vaknar* Huhu?? åååh ööööh tack! som tack ska du få en liten present *drar fram en ros från ingenstans* TADAAA!! vassego XD *Tar emot rosen* Ååh vad fin whee redface Huh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 12:21 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi :3 *Rita en massa hjärtan på huvet* 4laugh Hj䲴an...? :0 Jaa whee Fiiint.... :0 Mm whee Såå... vad görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|