|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:44 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi o_O Den kan inte jag dansa Det är bara att försöka. *fortsätter* Mr. J: Hell yah. Men det är svårt. Okeey.. *F?ker h䲭a Jet*Det är bra! Träning gör en perfekt! Trots att man aldrig kan vara perfekt.  Jag kan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:46 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi o_O Den kan inte jag dansa Det är bara att försöka. *fortsätter* Mr. J: Hell yah. Men det är svårt. Okeey.. *F?ker h䲭a Jet*Det är bra! Träning gör en perfekt! Trots att man aldrig kan vara perfekt.  Jag kan ninja Jao. Men du har ju armar också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:47 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi o_O Den kan inte jag dansa Det är bara att försöka. *fortsätter* Mr. J: Hell yah. Men det är svårt. Okeey.. *F?ker h䲭a Jet*Det är bra! Träning gör en perfekt! Trots att man aldrig kan vara perfekt.  Jag kan ninja Jao. Men du har ju armar också. Japp, Och det har inte duuu xp *retas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:48 am
Mr.J hur fan g?u s审 d䲠jetzudan smileys?? Det är inte jag som gjort dom. Anashi: MEh! Ingen mobbing sa vi ju! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:50 am
Jetzudan Rebirth Mr.J hur fan g?u s审 d䲠jetzudan smileys?? Det är inte jag som gjort dom. Anashi: MEh! Ingen mobbing sa vi ju! sad Jag mobbar inte gonk Retas bara lite whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:52 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jag mobbar inte gonk Retas bara lite whee Det 䲠ju samma sak. Är det? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:53 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag mobbar inte gonk Retas bara lite whee Det 䲠ju samma sak. Är det? o.oJa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:58 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jag mobbar inte gonk Retas bara lite whee Det 䲠ju samma sak. Är det? o.oJa. Oj d堪Slutar* sweatdrop .. SorryDet gör inget. Men don't let it happen again! >:< HAH! HALLOWEEN IMORRN I GAMBINO MANSION!!1!! ABBWHAAHAHAHahA1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:59 am