|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:13 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth F?ker komma p堮姯t att g?f?om att titta p堧amla avsnitt av Simpsons som g岠p堳:an. Sj䬶 d忛 Jag har inte sett avsnitten f? >.> S堪ag tittar p堤omJaha. Okej. Alla kan ju inte ha sett dom. N䮮 sweatdrop .. *Damma igen* whee Varf?illar du att damma? EH? Hur ska jag kunna veta det gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:13 am
Anashi Hur ska jag kunna veta det gonk Det är ju du som gillar att damma. Så du borde veta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:14 am
*Ser på Filthy och Sephyre* ... Knasbollar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi Hur ska jag kunna veta det gonk Det är ju du som gillar att damma. Så du borde veta. Oh.. jaha ._.` men jag vet ändå inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:16 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Hur ska jag kunna veta det gonk Det är ju du som gillar att damma. Så du borde veta. Oh.. jaha ._.` men jag vet ändå inteD嬩g du 䲠d宠:'< crying MOBBARE! Varför måste du mobba mig så!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:17 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Hur ska jag kunna veta det gonk Det är ju du som gillar att damma. Så du borde veta. Oh.. jaha ._.` men jag vet ändå inteD嬩g du 䲠d宠:'< crying MOBBARE! Varför måste du mobba mig så!! gonk När gjorde jag det?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:17 am
Filthy Sephyre Filthy *do teh snape dance* I'm to sexy for my shirt. *sjunga* surprised heart !!!1~~ I'M... TO SEXY FOR MY SHIRT!! ... TO SEXY FOR MY SHIIIIRTTT!!! XOO *ser extremt ..h岤 ut* *dansa med Sephyre* domokun domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:19 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Hur ska jag kunna veta det gonk Det är ju du som gillar att damma. Så du borde veta. Oh.. jaha ._.` men jag vet ändå inteD嬩g du 䲠d宠:'< crying MOBBARE! Varför måste du mobba mig så!! gonk När gjorde jag det?! eek Nu!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 10:19 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy *do teh snape dance* I'm to sexy for my shirt. *sjunga* surprised heart !!!1~~ I'M... TO SEXY FOR MY SHIRT!! ... TO SEXY FOR MY SHIIIIRTTT!!! XOO *ser extremt ..h岤 ut* *dansa med Sephyre* domokun domokun On teh catwalk yeaaah! On teh catwalk yeaaah! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|