Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 199 200 201 202 203 204 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Braezer

PostPosted: Sat May 13, 2006 12:46 am

kittyocean
Klopt, en ik weet dat DRVO een ander soort Guild is. En misschien is het hier niet zo actief als daar, maar mensen mogen hier komen als ze dat willen, no strings attached.

Bij DRVO voel ik me verplicht om actief te zijn, mee te doen, deel nemen aan... ik weet dat het zo niet is, maar zo voel ik me wel.

Er zit gewoon soms een geur van arrogantie om de Guild heen (no offense)

En ik heb liever een Guild waar mensen zomaar kunnen komen, dan dat je je vereert moet voelen dat je er bij mag. En een besloten vriendenkring? Vrienden doen moeite om elkaar te betrekken; hier wordt de complete verantwoordelijkheid bij mij als lid gelegd. En als ik het druk heb, dan is het ook gelijk mijn probleem.

Oh, en over dat aanraden: dit geval draagt wel bij aan de slechte naam die DRVO al over het algemeen hebben. In het begin verdedigde ik ze best vaak: ach, ze willen gewoon veel kwaliteit en geen leden die de boel verpesten.
Maar nu? Tja... ik voel me niet meer echt geroepen om zoiets te zeggen.

En ook al is er daar gebrek aan overleg, ik ben er toch uitgegooid NAMENS deze persoon. Ik snap dat je tussen twee vuren in zit, dus ik neem je niets kwalijk, maar ik ga nu een hele gedurfde uitspraak doen:

Ik WIL niet eens bij DRVO horen, want ik heb het gevoel gekregen dat ik me vereerd moest voelen erbij te horen; en dat soort arrogantie is niets voor mij. Vrienden helpen elkaar en doen moeite voor elkaar. Als ze me er echt bij hadden gewilt, hadden ze hier wel moeite voor gedaan. Maar dat hebben ze niet.

(Ze hier in de algemene zin)
punt 1 je heoeft je niet vereerd te voelen om er bij te mogen...
wel ies als in: ik heb zin om er bij te horen en vrienden te maken...2 posts in 5 maanden valt daar niet onder..
punt 2: wij zijn niet arrogant....wij zijn een goede vriendenclub en ja sorry dat we niet iedereen toelaten....maar meestal laten we de lijst te lang staan en soms is het zo dat we geen nieuwe leden willen ofzo
punt 3....de guild is origineel opgericht om een oude vriendeclub bij elkaar te brengen...tis tenslotte aan de leden zelf zich erbij te voegen ja of nee....niet posten zegt voor mij dat je er niet bij wil horen...(over arrogantie gesproken)
punt 4 waarom drvo een slechte naam heeft weet ik niet....slaat in feite nergens op...want we hebben allemaal lol...we hebben mss wat regels over activiteit...s what....zijn we dan opeens allemaal slechtere mensen...ik doe gewoon me best om een guild te runnen....
die dingen zijn in het begin door de complete club afgesproken...ook mensen die zich er zelf niet aan hielden hebben daarmee ingestemt..
en ik baal dervan dat mensen ons vies aankijken omdat we lol maken met elkaar en niet iedereen der bij laten...als dat zonnodig moet dan zaten we wel allemaal in adpe
maar zo is drvo niet...dat heeft totaal helemaal niks met arrogantie te maken...want dat is iets wat we gewoon absoluut niet zijn
en mss doen we wat dingen verkeerd...sorry dan daarvoor...khoop dat we het dan in de toekomst beter kunnen doen..dit wou ik nog even kwijt om voor wat opheldering te zorgen anders blijft mijn naam voor altijd vuil hier
PostPosted: Sat May 13, 2006 12:55 am

XDmaster4
ik weet het discussie is gesloten maar mag ik toch nog iets zeggen???
1 keer. en dan is het afgerond

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat May 13, 2006 12:55 am

number_17
The Forbidden Angel
Terug uit Rome biggrin
en hoe was het? biggrin

Jah ging wel, maar ben blij om weer terug te zijn ^^ Heel erg veel gezien, maar voor het weer hoefde ik er niet heen te gaan =P Al was het weer wel lekker!

On my mind; Last van warmte allergie/uitslag, iemand hier ervaring mee? sweatdrop
PostPosted: Sat May 13, 2006 12:57 am

The Forbidden Angel
number_17
The Forbidden Angel
Terug uit Rome biggrin
en hoe was het? biggrin

Jah ging wel, maar ben blij om weer terug te zijn ^^ Heel erg veel gezien, maar voor het weer hoefde ik er niet heen te gaan =P Al was het weer wel lekker!

On my mind; Last van warmte allergie/uitslag, iemand hier ervaring mee? sweatdrop
heefrt mijn moeder ook 3nodding
ik weet er zo niks tegen..

number_17

IcedEarth

PostPosted: Sat May 13, 2006 1:29 am

kittyocean
Klopt, en ik weet dat DRVO een ander soort Guild is. En misschien is het hier niet zo actief als daar, maar mensen mogen hier komen als ze dat willen, no strings attached.

Bij DRVO voel ik me verplicht om actief te zijn, mee te doen, deel nemen aan... ik weet dat het zo niet is, maar zo voel ik me wel.

Er zit gewoon soms een geur van arrogantie om de Guild heen (no offense)

En ik heb liever een Guild waar mensen zomaar kunnen komen, dan dat je je vereert moet voelen dat je er bij mag. En een besloten vriendenkring? Vrienden doen moeite om elkaar te betrekken; hier wordt de complete verantwoordelijkheid bij mij als lid gelegd. En als ik het druk heb, dan is het ook gelijk mijn probleem.

Oh, en over dat aanraden: dit geval draagt wel bij aan de slechte naam die DRVO al over het algemeen hebben. In het begin verdedigde ik ze best vaak: ach, ze willen gewoon veel kwaliteit en geen leden die de boel verpesten.
Maar nu? Tja... ik voel me niet meer echt geroepen om zoiets te zeggen.

En ook al is er daar gebrek aan overleg, ik ben er toch uitgegooid NAMENS deze persoon. Ik snap dat je tussen twee vuren in zit, dus ik neem je niets kwalijk, maar ik ga nu een hele gedurfde uitspraak doen:

Ik WIL niet eens bij DRVO horen, want ik heb het gevoel gekregen dat ik me vereerd moest voelen erbij te horen; en dat soort arrogantie is niets voor mij. Vrienden helpen elkaar en doen moeite voor elkaar. Als ze me er echt bij hadden gewilt, hadden ze hier wel moeite voor gedaan. Maar dat hebben ze niet.

(Ze hier in de algemene zin)
Ik zal ook eens even wat zeggen.
De reden waarom we alleen maar actieve leden in onze guild willen is omdat het anders net zo'n guild als hier wordt waar je door de bomen het bos niet meer ziet. Onze guild is bedoeld als een vriendengroep, en als mensen maar 1x in het jaar komen dan kunnen die weinig aansluiting vinden omdat we ook een hoop persoonlijke zaken bespreken en een buitenstaander daar dan weinig van snapt.

En toen je lid werd van de guild hebben we je ervoor gewaarschuwd dat inactiviteit tot een ban leidt.
En dan nog iets. Wij mods doen alles samen en je bent er niet door 1 persoon uitgetrapt. Ik sta er net zo hard achter als de rest.

En je moet me toch eens vertellen waarom wij arrogant zijn. Dat is gewoon dikke bullshit van jaloerse mensen die het lang niet zo goed hebben op Gaia als wij. Goed.. van mijn part mogen ze ons arrogant vinden, interesseert me geen reet. Ik weet wel beter.
Wij zijn gewoon een enorm hechte vriendengroep die voor iedereen openstaat, alleen moet diegene er wel in betrokken willen worden. En als diegenen totaal niet actief zijn zien wij dat als dat diegene er niet bij betrokken wilt worden. Dat is dan pech voor diegene, maar daar kiest die dan echt zelf voor.

Quote:

Nu ben je zelf toch echt arrogant bezig. Moeten wij dan iedereen achter z'n vodden aanzitten en vragen of ze alsjeblieft willen posten?
Nee Kitty, dat gebeurt in je droomwereld, maar dit is realiteit. Helaas.
Mensen kiezen er zelf voor om erbij te komen en ik heb totaal GEEN zin om iedereen te vragen om actief te zijn. Ik ben geen kinderoppasser hoor.
PostPosted: Sat May 13, 2006 1:38 am

och er word iemand gebant en is meteen op haar tenen getrapt lol

Okey hoe kunnen wij arrogant zijn we ********* nooit gezegt dat we beter zijn. We hebben ook nooit iemand anders naar beneden gehaalt wat overigens jij nu wel doet. We hebben ook nooit gezegt we zijn de beste guild dat is een illusie van jezelf. Je projecteerd het nu op ons af door conclusies te trekken wat je niet eens kan weten omdat je nooit gepost hebt. Het gaat ons gewoon om gezelligheid dat staat voorop. Daarom worden mensen gebant omdat ze te weinig posten. Zeg nou zelf 2 posts in 5 maanden schiet niet echt op. Wij zijn gewoon op zoek naar mensen die actief posten zodat als je komt op onze guild het altijd gezellig is. Ik snap dan ook best dat je boos bent omdat jij een ander perspectief er van hebt. Jij bent van mening dat iedereen kan komen wanneer die wilt en mag gaan wanneer die wilt. Daar hebben wij ook respect voor. Maar heb dan ook het respect voor ons. Wij hebben je nooit naar beneden gehaald maar dat doe jij nu wel. Dus weet ik nu niet meer wie arrogant is.

djee-double-you

number_17

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:33 am

aart en jan willen laat het nu maar.
het is opgelost denk ik.
we doen nu gewoon ons best om weer wat reputatie te krijgen
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:36 am

number_17
het is opgelost denk ik.
als het opgelost was dan was ik stil maar er zijn hier mensen die ergens mee zitten door dit gezeik

no offense wim maar ik vind dit gewoon aanstellerij gezeik om niks. als ze geen discusie wou had het er dan niet neer gezet want het is iemand zwart maken. en dat weet jij ook.

djee-double-you

Braezer

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:40 am

number_17
het is opgelost denk ik.
dat ik de grond in gestampt word maakt weer niet uit... sweatdrop sweatdrop
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:45 am

number_17
het is opgelost denk ik.
Nou.. dat vind ik niet. En ik laat Ralf niet zomaar de grond ingestampt worden.

IcedEarth

number_17

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:49 am

Kumadude
number_17
het is opgelost denk ik.
nu is het over 3nodding
iedereen heeft zijn/haar woord gedaan.

anders komt er dalijk echt ruzie.
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:50 am

Kitty,

Guilds zijn gemaakt om vriendschappelijk en gezamelijk om te gaan. In guilds wordt ook verwacht dat je actief aanwezig bent. Er wordt dan ook vaan aangegeven dat, als je niet goed actief aanwezig zou zijn, het tot een banning kan lijden. Ja je kan een drukke periode hebben, maar 5 maanden is lang. Je hebt nu ook de mogelijkheid om te praten en te posten, neem dan zo nu en dan ook de tijd voor een (de) guild.

Ikzelf bezit een all-possible guild. Het iss vooral gericht op roleplaying maar ook voor gezamelijke gemeenschap. Ik verwacht ook van mijn leden dat ze actief aanwezig zijn binnen een bepaalde periode. Waarneer iemand afwezig is en niet post ga ik denken dat diegene niet eens meer aanwezig wil zijn. Dus ik zou diegene ook bannen.

Een guild zal niet arrogant kunnen zijn, hoogestens denken dat ze alles in handen hebben. Zovere ik al deze mensen ken, denken die het allemaal het tegenovergestelde. Ze komen voor elkaar op en werken samen in goede en slechte tijden. Zo werkt een guild ook. Je werkt samen in goede en slechte tijden. Ik begrijp dat je boos zal zijn omdat je geband bent, maar dat hoeft niet een aanlijding te hebben tot het neerhalen van een guild. Zij in die guild doen net zo hun best om het leuk en gezellig te houden als dat het als lid zijn/haar verantwoordelijkheid is. Jij als lid kan heel veel beinvloeden hoe een guild gaat werken of lopen, daar proberen de mods ook een weg in te vinden. Soms lijdt dat ook tot bannning om meerdere reden.

Ik zou zeggen, neem het aan dat je niet uit jezelf juist met deze guild kon samenwerken, maar net zo goed als dat de mods geen andere keus hadden dna je te bannen. Omdat je zelf als lid jouw deel de guild verzwakt was de aanleiding tot bannen de enige resterende keus. Zij hebben voor je als persoon respect, maar heb het zelf ook voor hen als individu evenals ene guild.

Ik zeg leg de wapens neer en steek de witte vlag... Want dit zal naar mijn mening tot verkeerde conflicten kunnen lijden over geheel gaiaonline.

Hoog achtend en met vriendelijke groet,

Drake Heros

Drake Heros

djee-double-you

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:50 am

number_17
Kumadude
number_17
het is opgelost denk ik.
nu is het over 3nodding

ja en die ruzie had kitty moeten voorkomen

en is dit een waarschuwing wim

you know vrijheids van menings uiting rolleyes
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:51 am

number_17
Kumadude
number_17
het is opgelost denk ik.
nu is het over 3nodding

Verdere dingen die jullie te zeggen hebben raad ik aan met Kitty persoonlijk te bespreken want het was haar probleem en de rest (ik in iedergeval ) zit hier niet op te wachten. dit is alleen maar een wat gaat er in je hoofd om topic en niet om te discussieren over dit onderwerp.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

djee-double-you

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:53 am

Darlaa
number_17
Kumadude
number_17
het is opgelost denk ik.
nu is het over 3nodding

Verdere dingen die jullie te zeggen hebben raad ik aan met Kitty persoonlijk te bespreken want het was haar probleem en de rest (ik in iedergeval ) zit hier niet op te wachten. dit is alleen maar een wat gaat er in je hoofd om topic en niet om te discussieren over dit onderwerp.
haha ik heb de discussie in mijn hoofd

dus mag ik het posten xd lol
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 199 200 201 202 203 204 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games