|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 10:08 am
Carmen LaVihta *jää innolla odottamaan,kuka postaa viestin nro 3000* blaugh MINÄ!! rofl 3000 viestiä sitä itseään! Pidetään lippu korkealla ja jatketaan sekalaisen turinoinnin parissa. Onnea Suomi Kilta!! *nostaa lipun killan salkoon*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 8:27 am
3001!! o/ (seuraavaksi jännittäkäämme numeroa 3333.) enhän mä mitään tällaista osaa käyttää D: Kesti noin vartin että löysin mistä voi vaihtaa tyypille vaatteita. : D Yay, noin 6 kuukautta ilman gaiaa (*käsp*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 12:27 pm
Tänään oli mennä hermot yhden asiakkaan kanssa ihan täysin...tai oikeastaan menikin. Hän alkoi ihan puhtaasti v****ilemaan mulle mun ruotsinkielentaidosta sillä perusteella kun kysyin miten heidän veneensä ruotsinkielinen nimi(piiiitkä,kumma nimi) tavattiin.Gawd,se äijä mukamas vitsillään esti vaimoaan sanomasta mulle sitten esim. puhelinnumeroa suomeksi,joten otin sen sitten ruotsiksi,sen sentään osaan...mutta sitten hän alkoi kyseleen että mitenkäs sen pakkoruotsin laita mulla on.Mä sit kylmästi totesin että eipä ole koskaan kiinnostanut sitä kieltä opiskella,mitä jos vaihdettaisiin englantiin tai espanjaan tai japaniin,hm?
Jouduin viilentelemään itseäni pitkän hetken takahuoneessa ennen kuin uskalsin tulla takaisin asiakkaita palvelemaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 1:23 pm
Carmenilla aina mukavia tyokokemuksia.. Huh.
Mutta tulin tanne hehkuttelemaan etta tanaan mulla on napsahtanut vuosi tayteen gaiassa!
Ja hui.. Nyt vasta huomasin. Mita nuo uudet oudot hymiot tuolla ovat? eek
Testing:
dramallama cheese_whine xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 10:28 pm
Sori. Pakko...
dramallama honk honk!
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:25 am
Mulla on niiiiiin hilpeä harjoittelupaikka. dramallama dramallama xd En kyllä vaihtais pois, kun suurin osa asiakkaista on kumminkin ihan hirmu ystävällisiä...mutta voi olla että käyn poraamassa reiän sen äijän veneen pohjaan tauolla,mwahahaha!!!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 4:53 am
Mukava kesäloma ollu tähän asti.. Tos pari viikkoa sitten kuulin, että saan jatkaa kouluavustajana sil koululla jolla olin keväänkin.. Muutenkin kesä menny kivasti. Olen lepäilly ja nukkunu pitkääääään.. Ja ollu ihmeen vähän netissä eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 2:31 am
"Horror stories too much for woman (China Daily) Updated: 2006-06-27 08:33
A young woman in Haikou, Hainan Province, has to be sent to hospital after being scared by horror stories told by her colleagues.
Chen Wenli, 18, started twitching uncontrollably and screaming with terror after she heard the terrible tales.
Doctors blamed Chen's illness on her bad nerves, complaining that she got scared far too easily."
Tämmöistä meillä Kiinassa... eek
Olikohan tarina alkanut sanoilla "Oli synkkä ja myrskyinen yö..."? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 2:44 am
Adalmina Mutta tulin tanne hehkuttelemaan etta tanaan mulla on napsahtanut vuosi tayteen gaiassa!
Gah, en itse muistanut juhlia, kuukausi sitten ilmeisesti tuli vuosi täyteen... vaikken niitä aktiivisimpia ole ollutkaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:35 pm
Kesäteatterissa on melkein jännää... kyllästyin jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:59 pm
meppu Mukava kesäloma ollu tähän asti.. Tos pari viikkoa sitten kuulin, että saan jatkaa kouluavustajana sil koululla jolla olin keväänkin.. Muutenkin kesä menny kivasti. Olen lepäilly ja nukkunu pitkääääään.. Ja ollu ihmeen vähän netissä eek Sama taalla, siis ihmeen vahan oon ollut netissa viime aikoina. Se on ton Karin syyta, johon oon rakastunut. whee Siita puheen ollen, oli hupaisaa tanaan, kun se kertoi eraalle kaverilleen, etta on loytanyt elamansa naisen ( eek ). Kaveri totesi, etta "Aijaijai.... Oi voi voi...." rofl Timon sanookin sen sopivasti.... "Tyhmakin sen huomaa.Ttaa juttu selva on. He rakastuu, han hylkaa ystavat. Taa trio-duo on!" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 10:38 am
Oh-hoh... Hyväksyin kiltaan juuri useamman uuden jäsenen. Katsotaan, jos joku heistä heittäytyisi ihan aktiiviseksikin. 3nodding
Kesä on juu lähtenyt käyntiin. Ehdin jo Pariisiinkin, mistä ostin animekrääsää (lähinnä t-paitoja) ja J-musaa. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:54 am
Kuuden päivän työputki lopuillaan ja samaan aikaan ollu iltaisin autokoulua... eipä oo paljon nettiin ennättänyt. sad Tänään oli vika teoriatunti, joten nyt vähän helpottaa. Ehkä muakin taas näkyilee täällä suunnalla. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:39 pm
Voi helevetin persereikä! o.o
Mitä täällä on oikein tapahtunut?? Kuka on käyny sotkemassa taas kaiken ihan sotkuseks? Ja mitä noi rumat hymiöt tuolla on? gonk
Nii joo. Mie tulin juuri takaisin kotiin saksasta, että jee. On nyt sekin valloitettu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 6:33 am
Pikku-Timppa Nii joo. Mie tulin juuri takaisin kotiin saksasta, että jee. On nyt sekin valloitettu. Joko ne alkoi kutsumaan sinua Führeriksi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|