|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:26 am
Kitten Celeste Uhm. Ja, det får vi. Men kom ihåg att vad som än har hänt så är det inte ditt fel. Haha. Nej, såklart det inte är mitt fel.. Bara jag som inte hade tid att följa med henne ut..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:30 am
Anashi ;o Pl崮icklas! *Dra i antennen* whee Aje! Inte dra. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja. ^^ Vi ska ner på stan klockan 10 imorgon istället. sweatdrop BODAI!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi ;o Pl崮icklas! *Dra i antennen* whee Aje! Inte dra. >.< Oj då :'o *Peta på den istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:33 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi ;o Pl崮icklas! *Dra i antennen* whee Aje! Inte dra. >.< Oj då :'o *Peta på den istället*Peta kan du. Och om du vrider den rätt kan du få in radio-kanaler. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:34 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi ;o Pl崮icklas! *Dra i antennen* whee Aje! Inte dra. >.< Oj då :'o *Peta på den istället*Peta kan du. Och om du vrider den rätt kan du få in radio-kanaler. o.o o.O Woho! *Börjar vrida på den* Hm.. Yäh! Lugna favoriter whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:35 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi ;o Pl崮icklas! *Dra i antennen* whee Aje! Inte dra. >.< Oj då :'o *Peta på den istället*Peta kan du. Och om du vrider den rätt kan du få in radio-kanaler. o.o o.O Woho! *Börjar vrida på den* Hm.. Yäh! Lugna favoriter whee *musiken förjar komma ut ur munnen på mig så jag inte kan prata*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:36 am
Chibi Strawberry Ja. ^^ Vi ska ner på stan klockan 10 imorgon istället. sweatdrop BODAI!! gonk Låter bra det. :3 Bodai? @o@;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:37 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Ja. ^^ Vi ska ner på stan klockan 10 imorgon istället. sweatdrop BODAI!! gonk Låter bra det. :3 Bodai? @o@;; Du gör en massa bodaier. >-<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:38 am