|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:19 am
Chibi Strawberry Hon är inte hemma än.. Mobilen är avstängd.. Något är fel.. Är du helt säker på att något måste ha hänt henne?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Hon är inte hemma än.. Mobilen är avstängd.. Något är fel.. Är du helt säker på att något måste ha hänt henne? Helt säker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:20 am
Jetzudan Rebirth WAH--AHhooho*hosthosthosthosthost* Du dammade mitt ansikte! crying Varför gjorde du såå?! crying Du måste alltid gå för långt! *Springer iväg och grinar i ett random hörn* *tröstar Jetz och ger han en glasspinne* :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Men... Nej. Det är inte något fel. Hon är inte bara hemma än, men det finns en bra och ofarlig förklaring till det hela.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:21 am
Muuh *krama tillbaka* Det är lugnt. Jag bara behövde få ut lite. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:21 am
Kitten Celeste Men... Nej. Det är inte något fel. Hon är inte bara hemma än, men det finns en bra och ofarlig förklaring till det hela. Om hennes mamma ringer igen. Eller om Madde inte ringer före klockan sju så.. jag vill inte ens tänka på vad jag gör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Om hennes mamma ringer igen. Eller om Madde inte ringer före klockan sju så.. jag vill inte ens tänka på vad jag gör. Inget som involverar knivar hoppas jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Om hennes mamma ringer igen. Eller om Madde inte ringer före klockan sju så.. jag vill inte ens tänka på vad jag gör. Inget som involverar knivar hoppas jag. Får väl se...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:25 am
Uhm. Ja, det får vi. Men kom ihåg att vad som än har hänt så är det inte ditt fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|