|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:08 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry o.O Varför skulle Kisame äta mig? Du är perfekt hajföda. domokun Knappast.. Min mammas kompis ringde nyss.. Hon är inte hemma än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:08 am
Jetzudan Rebirth MUAHAHAHAHAHA!1!!  crying *Tar fram dammvippan* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:09 am
Chibi Strawberry Knappast.. Min mammas kompis ringde nyss.. Hon är inte hemma än. Men argh. Jag som försökte få dig att tänka på annat. :< Borde inte din kompis ta och pallra sig hem någon gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:11 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Knappast.. Min mammas kompis ringde nyss.. Hon är inte hemma än. Men argh. Jag som försökte få dig att tänka på annat. :< Borde inte din kompis ta och pallra sig hem någon gång. Sorry.. Vi vet ju inte ens vad hon är.. Hon har ju med sig sin lillebror också.. Inga spår.. Ingenting.. Lillebrorsan har ju inte ens sin jacka på sig.. De skulle bara cykla till ICA och sen.. poff.. så var de borta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:11 am
Anashi Jetzudan Rebirth MUAHAHAHAHAHA!1!!  crying *Tar fram dammvippan* evil *stajlar sig i Matrix-style med båda staffsen* Muahahahah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:12 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth MUAHAHAHAHAHA!1!!  crying *Tar fram dammvippan* evil *stajlar sig i Matrix-style med båda staffsen* Muahahahah!  .. *Dammar ansiktet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:12 am
Chibi Strawberry Sorry.. Vi vet ju inte ens vad hon är.. Hon har ju med sig sin lillebror också.. Inga spår.. Ingenting.. Lillebrorsan har ju inte ens sin jacka på sig.. De skulle bara cykla till ICA och sen.. poff.. så var de borta.. *Krama om hårt* Det finns säkert en bra förklaring till att de är borta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:13 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Sorry.. Vi vet ju inte ens vad hon är.. Hon har ju med sig sin lillebror också.. Inga spår.. Ingenting.. Lillebrorsan har ju inte ens sin jacka på sig.. De skulle bara cykla till ICA och sen.. poff.. så var de borta.. *Krama om hårt* Det finns säkert en bra förklaring till att de är borta. Som vadå? De blev bortförda av en man i en svart skåpbil? Hennes mamma är orolig.. Jag med.. Tål inte sånt här..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:14 am
Chibi Strawberry Som vadå? De blev bortförda av en man i en svart skåpbil? Hennes mamma är orolig.. Jag med.. Tål inte sånt här.. Jag menade såklart att de har åkt någonstans. Exempelvis till stan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:15 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Som vadå? De blev bortförda av en man i en svart skåpbil? Hennes mamma är orolig.. Jag med.. Tål inte sånt här.. Jag menade såklart att de har åkt någonstans. Exempelvis till stan. Kanske.. Men hon borde ha varit hemma nu.. Jag skulle ha gått med henne till ICA precis som hon ville.. Då skulle det aldrig ha blivit såhär.. Men nej, jag hade ju såklart inte tid för att alla ville ha mat..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:16 am
Chibi Strawberry Kanske.. Men hon borde ha varit hemma nu.. Jag skulle ha gått med henne till ICA precis som hon ville.. Då skulle det aldrig ha blivit såhär.. Men nej, jag hade ju såklart inte tid för att alla ville ha mat.. Nu skyller du ju på dig själv. Gör inte det. :< Du mår bara sämre då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:16 am
WAH--AHhooho*hosthosthosthosthost* Du dammade mitt ansikte! crying Varför gjorde du såå?! crying Du måste alltid gå för långt! *Springer iväg och grinar i ett random hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:17 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kanske.. Men hon borde ha varit hemma nu.. Jag skulle ha gått med henne till ICA precis som hon ville.. Då skulle det aldrig ha blivit såhär.. Men nej, jag hade ju såklart inte tid för att alla ville ha mat.. Nu skyller du ju på dig själv. Gör inte det. :< Du mår bara sämre då. Men det är mitt fel.. Jag skulle ha gått med henne..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:17 am
Chibi Strawberry Men det är mitt fel.. Jag skulle ha gått med henne.. Du vet inte ens om det har hänt henne något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:18 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Men det är mitt fel.. Jag skulle ha gått med henne.. Du vet inte ens om det har hänt henne något. Hon är inte hemma än.. Mobilen är avstängd.. Något är fel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|