|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:01 am
*Kramar igen* Det löser sig nog ska du se. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:01 am
Kitten Celeste *Kramar igen* Det löser sig nog ska du se. 3nodding Mjo.. Hoppas på att hon ska ringa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:02 am
Chibi Strawberry Mjo.. Hoppas på att hon ska ringa.. Det borde hon göra när hon kommer hem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi o_O Okej.. Najs.. Det 䲠ju bra, s堬䮧e du inte sl岠mig xp Det skulle nog inte g堨ursomhelst. *Titta på tröjan* .. Nä sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Mjo.. Hoppas på att hon ska ringa.. Det borde hon göra när hon kommer hem. Om hon kommer hem..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:03 am
Klart hon gör. Du ska inte oroa dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi o_O Okej.. Najs.. Det 䲠ju bra, s堬䮧e du inte sl岠mig xp Det skulle nog inte g堨ursomhelst. *Titta på tröjan* .. Nä sweatdrop Hmm... det är ju ett par dagar kvar tills Halloween... såå.... *tar sig ut ur tvångströjan och byter kläder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Klart hon gör. Du ska inte oroa dig. I'm trying, believe me.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:04 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi o_O Okej.. Najs.. Det 䲠ju bra, s堬䮧e du inte sl岠mig xp Det skulle nog inte g堨ursomhelst. *Titta på tröjan* .. Nä sweatdrop Hmm... det är ju ett par dagar kvar tills Halloween... såå.... *tar sig ut ur tvångströjan och byter kläder* .. Inte slå mig! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:04 am
Bra. Annars kommer Kisame och äter upp dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:05 am
Kitten Celeste Bra. Annars kommer Kisame och äter upp dig. o.O Varför skulle Kisame äta mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:06 am
Chibi Strawberry o.O Varför skulle Kisame äta mig? Du är perfekt hajföda. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:06 am