|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:52 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Verkade rätt rakt sagt i alla fall. sweatdrop Skulle du inte ner på stan förresten? eek Börjar bli lite sent. Mjo.. sweatdrop Hoppas han inte tycker olika om mig bara. gonk Jo, jag skulle.. Men jag satt hemma hos min kompis med hennes mamma i en timme och väntade på att hon skulle komma hem. Hon kom ju aldrig. sad Hoppas. 3nodding Va? eek Är din kompis försvunnen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:53 am
Jetzudan Rebirth Tja.  Tja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:54 am
Anashi Jetzudan Rebirth Tja.  Tja 3nodding Så hur mår du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:54 am
Kitten Celeste Hoppas. 3nodding Va? eek Är din kompis försvunnen? Verkar så.. :\ Hon och hennes lillebror är försvunna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:55 am
Chibi Strawberry Verkar så.. :\ Hon och hennes lillebror är försvunna. Det var som fan. Hoppas de kommer till rätta. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:56 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Verkar så.. :\ Hon och hennes lillebror är försvunna. Det var som fan. Hoppas de kommer till rätta. gonk Hoppas jag med.. sad *Orolig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:56 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Tja.  Tja 3nodding Så hur mår du då? Man ?lever >.> Men men.. nu 䲠det lov iaf :3 Sj䬶?Jepp, det är lov allt. Jag är slå-sönder-folk:ig. 3nodding Vet inte om det är bra eller dåligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:57 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Verkar så.. :\ Hon och hennes lillebror är försvunna. Det var som fan. Hoppas de kommer till rätta. gonk Hoppas jag med.. sad *Orolig* Men gumman. *Kramar om länge* De kanske bara har gått någonstans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:59 am
Kitten Celeste Men gumman. *Kramar om länge* De kanske bara har gått någonstans. Troligen ja.. Men.. Tänk om något har hänt? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 9:00 am
Chibi Strawberry Troligen ja.. Men.. Tänk om något har hänt? gonk Brukar alltid vara en bra förklaring till sådana här försvinnanden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Troligen ja.. Men.. Tänk om något har hänt? gonk Brukar alltid vara en bra förklaring till sådana här försvinnanden. Maybe so.. *Sigh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|