|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:38 am
Är du katt nu också? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:39 am
Chibi Strawberry Den straw.. vad? eek Alla kallar mig Straw bara. 3nodding Straw = Strå, that's so cute. whee Vet inte varför men med det där smeknamnet så borde du passa in i Familjen Weasley. ;>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:39 am
Chibi Strawberry Är du katt nu också? surprised japp*smyga förbi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:41 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Den straw.. vad? eek Alla kallar mig Straw bara. 3nodding Straw = Strå, that's so cute. whee Vet inte varför men med det där smeknamnet så borde du passa in i Familjen Weasley. ;> Meh. o.O Jag brukade kalla mig själv Straw Weasley förut. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:44 am
Chibi Strawberry Meh. o.O Jag brukade kalla mig själv Straw Weasley förut. surprised Kär i Ron eller Weasley tvillingarna? biggrin *Chansar fenetiskt på att det är någon av dessa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:45 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Meh. o.O Jag brukade kalla mig själv Straw Weasley förut. surprised Kär i Ron eller Weasley tvillingarna? biggrin *Chansar fenetiskt på att det är någon av dessa* Fred och George. 3nodding heart Eller nje, men de är roliga. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:46 am
Chibi Strawberry Fred och George. 3nodding heart Eller nje, men de är roliga. whee xd Det håller jag med om. När vi ändå är inne på killar, hur går det med pojkvännen nu då? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:47 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Fred och George. 3nodding heart Eller nje, men de är roliga. whee xd Det håller jag med om. När vi ändå är inne på killar, hur går det med pojkvännen nu då? surprised whee Det vet jag inte riktigt faktiskt.. Sa att jag älskar honom.. för faen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:48 am
Chibi Strawberry whee Det vet jag inte riktigt faktiskt.. Sa att jag älskar honom.. för faen. sweatdrop Verkade rätt rakt sagt i alla fall. sweatdrop Skulle du inte ner på stan förresten? eek Börjar bli lite sent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:50 am
Kitten Celeste Verkade rätt rakt sagt i alla fall. sweatdrop Skulle du inte ner på stan förresten? eek Börjar bli lite sent. Mjo.. sweatdrop Hoppas han inte tycker olika om mig bara. gonk Jo, jag skulle.. Men jag satt hemma hos min kompis med hennes mamma i en timme och väntade på att hon skulle komma hem. Hon kom ju aldrig. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 8:51 am