|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 3:02 am
ik wil naar huis, eff weekend vieren vrij wezen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 3:13 am
@ kittyocean: Hehe ^_^ dit is nog steeds de beste nederlandse guild hoor ~_^ Nah, Urusei! is beter :3 *Kuch kuch kuch *Sarcasme*
*Heeft geen school meer tot zijn examens*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 5:57 am
- Ik moet huiswerk maken
- En ik zit onder de stress voor Maandag
Yeah. Stress. Kyaah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 7:49 am
drvo is gewoon een andere soort guild. drvo is zeker niet inactief. ze lopen in qwa posts met deze guild... ik bedoel somige subfora hier hebben maar 3 posts per dag ((inactiviteit?!?)) en tja de leiding daar is niet al te best als je het mij vraagt. ze doen alles te snel vind ik. en van samenwerking houden ze niet. daarom heb ik ook vaak een discussie met een mod daar. maargoed drvo is wel vele malen beter als adpe op het gebiet van gezelligheid en meetings. drvo zorgt er voor dat er om de paar maanden een meeting is. die echt onvergetelijk zijn btw smile
en ja pizza ik weet dat jij in de lijst staat om er bij te komen. net als 3 andere. 2 daarvan worden er zeker afgewezen (5 posts en geen reden om er bij te komen) en ik probeer jou en XDmaster er bij te krijgen. maargoed der zit daar een mod die (omdat ik jullie er bij wil) jullie er niet bij wil hebben >.> maar je bent nog niet afgewezen hoor. ze bekijken de lijst met nieuwe namen daar gewoon maar 1 keer in de maand 3nodding
der is trouwens al bijna een nieuwe meet geregeld (ja de vorige was 9 dagen geleden) dus nu staan op de planning: animecon graspop leeuwarden (park en misschien dierentuin) concert disturbed
beat that adpe wink
ow trouwens kitty. wij willen niet dat je ons aan- of afraad. het is een beslote guild/vriendengroep. niemand daar zit te wachten op tientalle mensen die maar 5 keer posten. of bv 3 keer in de week. zo maak je geen gezelligheid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 7:51 am
en trouwen even iets om rekening mee te houden drvo als guild = zij/hun/jullie enz drvo mod team = apparte naam anders zou ik ook mod zijn en rare acties hebben confused
dus kitty, zij hebben jou er niet uitgegooit "hij/zij" heeft jou er uit gegooit 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 8:17 am
Klopt, en ik weet dat DRVO een ander soort Guild is. En misschien is het hier niet zo actief als daar, maar mensen mogen hier komen als ze dat willen, no strings attached.
Bij DRVO voel ik me verplicht om actief te zijn, mee te doen, deel nemen aan... ik weet dat het zo niet is, maar zo voel ik me wel.
Er zit gewoon soms een geur van arrogantie om de Guild heen (no offense)
En ik heb liever een Guild waar mensen zomaar kunnen komen, dan dat je je vereert moet voelen dat je er bij mag. En een besloten vriendenkring? Vrienden doen moeite om elkaar te betrekken; hier wordt de complete verantwoordelijkheid bij mij als lid gelegd. En als ik het druk heb, dan is het ook gelijk mijn probleem.
Oh, en over dat aanraden: dit geval draagt wel bij aan de slechte naam die DRVO al over het algemeen hebben. In het begin verdedigde ik ze best vaak: ach, ze willen gewoon veel kwaliteit en geen leden die de boel verpesten. Maar nu? Tja... ik voel me niet meer echt geroepen om zoiets te zeggen.
En ook al is er daar gebrek aan overleg, ik ben er toch uitgegooid NAMENS deze persoon. Ik snap dat je tussen twee vuren in zit, dus ik neem je niets kwalijk, maar ik ga nu een hele gedurfde uitspraak doen:
Ik WIL niet eens bij DRVO horen, want ik heb het gevoel gekregen dat ik me vereerd moest voelen erbij te horen; en dat soort arrogantie is niets voor mij. Vrienden helpen elkaar en doen moeite voor elkaar. Als ze me er echt bij hadden gewilt, hadden ze hier wel moeite voor gedaan. Maar dat hebben ze niet.
(Ze hier in de algemene zin)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 8:56 am
Ik haat het wanneer het over dit onderwerp gaat stare
Het zijn verschillende guilds daar willen ze een zoveelmogelijk hechte groep, en hier mag iedereen naar binnen tis allebei goed (slecht?) maar voor andere doelgroepen smile
het legt er maar aan wat de guild policy is... als jij je in het echte leven bij een club aanmeld en je komt nooit wordt je er ook op een gegeven moment uitgeknikkert, dan hoef je geen brief te krijgen om te weten dat je niet meedoet. en als je zo'n herinnering/waarschuwing de reden zou zijn wel mee te doen dan vind ik dus geen goede reden om toch mee te gaan doen, alsof je nep bezig bent. eerlijk als ze je gewaarschuwed hadden, kitty, was je daar dan wel gaan posten? Zo'n post richtlijn is er zodat er een rechte lijn is voor leden en niet meer leden zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten, maar voor mensen die echt lid van een guild willen zijn zou dat geeneens uitmaken dan doe je dat vanzelf dan maakt zo'n richtlijn niet uit.
Nou kunnen we alsjeblieft ophouden hiermee, bash alsjeblieft andermans plekje niet dat slaat nergens op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 9:30 am
Ik sluit me 100% procent aan bij darlaa! Zeker met de laatste zin =3 Kreeg al hoofdpijn toen ik de eerste paar woorden las van deze posts over de RvO.
Btw on my mind: zijn vrienden kennen mij, maar ik hen niet? En ze herkennen mij zomaar op straat waar het stikt van de mensen 0.o Wow, hoe vaak kom ik ter sprake? En hoe weten ze hoe ik eruit zie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 10:10 am
Darlaa, ik ken mijzelf. Ik had dan wel meer gepost, want ik wilde daar niet weg. Een vriendschap is tweerichtingsverkeer.
Maar goed, op jullie verzoek dus discussie gesloten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 10:53 am
@17: Ik ben wel afgewezen. Kreeg een automatische PM dat ik declined was door Kuma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 11:15 am
Oranjekorfbalpizza! @17: Ik ben wel afgewezen. Kreeg een automatische PM dat ik declined was door Kuma. ik ga vanavond wel is met hem praten. de guild moet een verandering hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 2:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 2:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 10:33 pm
Oranjekorfbalpizza! @17: Ik ben wel afgewezen. Kreeg een automatische PM dat ik declined was door Kuma. ik ben wel toegelaten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 12, 2006 10:36 pm
ik weet het discussie is gesloten maar mag ik toch nog iets zeggen???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|