|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 6:30 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 10:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 1:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 5:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 6:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 7:30 am
+ Mina nya datorer ^___^ + Ska nog installera stepmania strax. whee
- Sjuk ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 11:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 11:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 11:56 am
+ Fint väder! Jäklar så varmt det var ^^ + Fick gå till biblioteket och kolla böcker...väldigt mysigt att kunna njuta av vädret :3 + Någon från Texas som ringde fel ett antal ggr XD. Underbart!
- grinig över mitt arbete från i fredags - O_o wtf..folk ignorerar! - Äcklig mat i skolan..D: mår fan illa av lukten ibland -_-; urrgh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 3:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 2:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 3:12 am
+ Emil! ^^ + Alex. >.< + Mina katter.
- Jag ar sjuk! O.O Brukar inte vara det... - Mina katter far inte vara inne just idag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 4:16 am
+ varmt väder igår heart ' + vår fina promenad på idrotten igår whee heart + Escape igår... sweatdrop + Vår heart + min kisse xd , han e galen twisted
+/- fick typ 20 spenn i småmynt av en jätte läskig gubbe igår när ja väntade på bussen xd . Han va skitäcklig å lixom flåsade på mig gonk , han sa: "Här har du lite pengar till bussen lilla stumpan" xp ....så klappade han mig på axeln...( eek chockad att han inte taffsade på mig sweatdrop )...läskig crying , men jag fick pengar å ja kunde inte sluta skratta för mig själv när jag väl kom på bussen xd , folk stirrade blaugh
+/- Min dröm i natt heart , väckarklockan ringde när d va som bäst gonk
+/- Skidor i heljen med min farbor, hans nya tjej å hennes 3 yngsta barn whee fjortisar som fan jue gonk
- skulle igentligen plugga istället för å läsa igenom +&-, å istället för att skriva d här whee - får ta å skaffa fakta om bosnienkriget nu när jag skrivit klart d här gonk , nån som kan hjälpa mig med fakta så säg gärna till wink .... sweatdrop - ont i ögonen....(jävla linser *döda* domokun ) - nervös inför något, men jag vet inte äns vad whee Skitjobbigt! gonk Jag trodde ja va nervös för å ha idrottslektion med Ange med vår idrottsgrupp, men ne, för känslan gick inte över när d va klart xp - regnade idag å jag hade ingen huva på tröjan som alla andra hade....ja blev blöt blaugh - nationella i engelska imorgon whee , men jag vet inte äns om ja kommer komma ihåg d, känns inte som om d e en stor grej även om jag BORDE va nervös... -Sakna Honnom... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|