|
|
|
|
Posted: Sun Feb 28, 2010 9:30 am
het is in de dagen dat die kleintjes geen vrij hebben het mooiste. heel rustig. over het algemeen ben ik ook niet zo op dierentuinen maar als het rustig is kan het heel leuk zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 6:55 am
Als ze een grote trampolien hebben waar ik ook op mag, heeft het sowieso mijn vote!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:18 am
kittyocean Als ze een grote trampolien hebben waar ik ook op mag, heeft het sowieso mijn vote!! aj, gaat lastig... ik kijk nooit naar de speel plaatsen (ze hebben wel veel klimkrekken), de dwergotters en ringstaart maki's zijn veel leuker, er lopen nu ook doodshoofdaapjes langs. Die zijn zo vaak ontsnapt dat ze het opgegeven hebben en ze maar los hebben, anders moesten ze ze steeds weer zoeken en ze komen toch altijd weer terug.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 3:14 am
Oeh, lijkt me wel gezellig! Maar ik stem ook voor doordeweeks, vanwege de OV-kaart. Dan maakt de plaats me niet eens zoveel uit razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 1:50 pm
Als ik het ruim van te voren weet.... dan kan ik misschien wel vrij krijgen voor die dag XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 2:05 pm
Ohhh shoot, werk is er ook nog natuurlijk! Zaterdagen gaan 't sowieso niet echt worden voor mij dan xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 6:14 am
Och joh, is niet zo erg als sommigen die ik ken. Ik werk 5 dagen in de week, zij in het onderwijs, dus als ze vakantie hebben, willen ze spontaan afspreken en vinden ze het raar dat ik niet kan!! Well, DUH!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 1:06 pm
Zaterdag 3 april, bij mij thuis =P dan vier ik mijn verjaardag =P
sneeuwwit 19, in zoetermeer
en elke andere dag, waar dan ook, kan ik waarschijnlijk ook wel =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 9:29 am
Veel plezier met je verjaardag =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 3:20 pm
dank je =3
komen jammer genoeg niet zoveel mensen emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 9:53 am
Er is niet eens taart gehaald voor mijn verjaardag XD belooft al veel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 1:43 pm
domme vraag... maar wanneer ben jij dan jarig? en voor een gezellige verjaardag heb je geen taart nodig, maar wel mensen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 1:49 pm
hmm, maar is een verjaardag wel een verjaardag zonder taart? blaugh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 1:50 pm
1 antwoord mogelijk: Ja... zolang er cake is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 21, 2010 3:51 am
Dashinator domme vraag... maar wanneer ben jij dan jarig? en voor een gezellige verjaardag heb je geen taart nodig, maar wel mensen vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|