Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

meppu
Crew

PostPosted: Fri Dec 23, 2005 2:49 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Dec 23, 2005 7:58 am

Eathlinn
Mangan hankkimisen sietamaton vaikeus...?

Kiertelin amoriikassa kaikki mahdolliset kirjakaupat etsimassa Monsteria, eika loytynyt mistaan. Sitten sain tietaa etta koko julkaisu on siirretty ties minne... neutral

Viime aikoina ei ole tullut lueskeltua muuta kuin Adolfia, Yokohama kaidashi kikouta ja Nausicaa. Seka Yotsubaa jonka ostin itselleni joululahjaksi. <3~
Mulla oli joskus ASsan eka osa japaniksi, mutta lahjoitin sen kaverilleni. Ei kauheasti innostanut. Muista Kaori Yukin tuotoksista tykkaan kylla. (tai ainakin niista lyhyemmista).

AoiOnaga

YamiEiji

PostPosted: Fri Dec 23, 2005 9:33 am

Inuyasha manga on kyll cool mutta mua eniten siina arsyttaa se kun siina ei tule sivulle sellaista kuvaa..kuten Ranmassa ja Db stare
PostPosted: Sat Dec 24, 2005 1:49 pm

Demon Diary!
Lainasin serkultani. Woo! Ihana! Tykkaan! Rakastan! Eclipse heart heart heart !

Meni kinkku monta kertaa vaaraan kurkkuun. Opinpahan ainakin, ettei pida lukea samalla kun syo rolleyes

"The Demon Lord's servant, dressed in a frilly pink dress and ribbon barrettes, must say to the Demon Lord, 'Awake, Fair Prince!!' "

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Dec 25, 2005 12:33 pm

Liftrasir
Demon Diary!
Lainasin serkultani. Woo! Ihana! Tykkaan! Rakastan! Eclipse heart heart heart !

Meni kinkku monta kertaa vaaraan kurkkuun. Opinpahan ainakin, ettei pida lukea samalla kun syo rolleyes

"The Demon Lord's servant, dressed in a frilly pink dress and ribbon barrettes, must say to the Demon Lord, 'Awake, Fair Prince!!' "

Kyaa!!!Eclipse!! surprised heart Mutta vanhana kehdon ryostajana olen mieltynyt enemman Raenefiin. redface Silla sarjalla olisi potentiaalia paisua pitemmaksikin kuin vain 7 kirjan setiksi.
Systeri sai lahjaksi Angel Diaryn ekan osan ja ai jai, ne hahmot muistutti tosi paljon Demon Diaryn hahmoja. Se yksi poika on ainakin Eclipsen reinkarnaatio! xd Sukua vahintaankin ulkonaon perusteella. heart
PostPosted: Tue Dec 27, 2005 1:00 pm

Angel Diary on ostoslistalla, mutta mangabudjetini koki kovan leikkausen joidenkin pakollisten, tulevien hankintojen vuoksi. (Pitaako silmalasian olla a) niin kalliit ja b) tarpeelliset!? )

Toisaalta... onhan tuossa noita lukemattomia viela ja lisaa on tien paalla tulossa...

Jouluna luin Full Moonin 2 volumen ja ... jotain muutakin, mutta ei nyt muistu mieleen. Ennen sita tuli luettua Guru Guru Pon-chan 2 ja se on vallan hauska tarina kanssa.

Eathlinn
Crew

YamiEiji

PostPosted: Fri Dec 30, 2005 3:56 am

mie haluisin lukea Full Moon Sagashite mangaa....onks joku nahnyt missaan sellaista sweatdrop pidan siita sarjasta joten enkohan mangastakin 3nodding
PostPosted: Fri Dec 30, 2005 11:06 am

Systerille tassa taytyy nostaa hattua/myssya,han kun kyhasi mulle toooosi pitkan Demon Diary-aiheisen joulusarjiksen.Ylisiisti mangatsydeemi,nauroin kippurassa viela kun tavasin sen lapi kuudennen kerran. Mwahaha. rofl rofl rofl Mie taas olen maksimissani saanut piirrettya sarjakuvaa kokonaisen yhden sivullisen verran... sweatdrop

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Dec 30, 2005 12:18 pm

Aeris89
mie haluisin lukea Full Moon Sagashite mangaa....onks joku nahnyt missaan sellaista sweatdrop pidan siita sarjasta joten enkohan mangastakin 3nodding

Minulla on koneella jonkin verran.
PostPosted: Sat Dec 31, 2005 7:35 am

FMoS oli loppu Hesan Fantsusta... eek Olisin halunnut vilasta nelosta, kun kolmonen oli aika mielenkiintoinen. Juoni lahti reippaasti eriytymaan animesta siina vaiheessa. Ja siina oli myos kiintoisia kaannekohtia... Haluaa nelosen!!

Nyt aloin lukea Saikanoa... onpahan ihan eri tyylia... razz Animea olen jonkin verran katsonutkin, mutta nyt kun hyllyyn on kertynyt jo kuutisen osaa mangaa, ajattelin tehda niille jotain... sweatdrop

Carmen, vau! Tosi hieno lahja.

Eathlinn
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Jan 01, 2006 3:28 am

No niin... ja sitten on tullut luettua boylovea... SIlver Diamond ja Renai Kuouhei. (Jos nyt kirjoitin tuon jalkimmaisen oikein... razz )

Molemmat ovat hiukkasen poikkeavia noista ihan perustarinosita ja viihdyttavia. Suositan kiinnostuneille wink
PostPosted: Sun Jan 01, 2006 9:22 am

Miutsis

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Jan 01, 2006 10:21 am

Alennukset on hyvasta.

Ja nuo mainitsemasi mangat on myos hyvasta. heart
PostPosted: Mon Jan 02, 2006 2:12 am

johkulii

Friendly Fatcat

Miutsis

PostPosted: Mon Jan 02, 2006 7:31 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games