|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:09 pm
Jag tycker var bra. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:25 pm
Jag tyckte det var snygga bilder. Gillade den när alla tre personerna sitter i trappen (tror 3:e bilden från toppen). Den ändes rätt mysig och var skarp. Tyvärr är det synd med allt folk runt ikring och att man ser moderna hus i bakgrunden, det förstör stämningen en del. sweatdrop Den sista tyckte jag nog tyvärr inte var allt för bra. Jag ser direkt felet (tror jag) eftersom jag känner igen mig själv så väl. Att fota inomhus är inte kul. Alltid så dåligt med ljus att man måste ha för lång slutartid vilket leder till att man inte kan hålla kameran så pass still dne måste vara under den tiden och bilden blir alldeles mörk och blurrig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:31 pm
Emperor Lothar Jag tycker var bra. sweatdrop Vad / vilken? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:39 pm
Drevlin Valkyria86 Mjo.. FAst den bilden m?de jag ner med flit faktiskt.. Hum.. Kanske inte skulle gjort det.. F岠se vad som kan g? b䴴re... Mjo, fast om du l䳥r innan s堳krev jag v䬠att det var att de skulle vara i onaturlig milje? Fst f?et s堫an man ju skapa st䭮ing... F岠f?ka mer med det p堨emma plan.. Kan mycket möjligt missat att du skrev det. Är så pass trött. sweatdrop *Klappar på* Gå och sova med sig kanske kan vara en bra ide? Det ska hon göra snart.. Får se om folk säger något mer om bilderna imorgon..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 3:01 pm
Drevlin Valkyria86 *Klappar på* Gå och sova med sig kanske kan vara en bra ide? Det ska hon göra snart.. Får se om folk säger något mer om bilderna imorgon.. Låter inte helt fel med lite sömn. wink Nej, jag menar det... Ska upp igen om åtta timmar eller något så det är nog dags nu tror jag... Natti!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 3:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 3:22 pm
Cyberborn http://cyberborn.deviantart.com/ Kolla gallery och scraps för lite random bilder, gallery bilderna är väl de enda av värde... *kikar lite försiktigt bland biderna i länken* inga komentarer om mina bilder? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 3:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:23 am
Cyberborn *letar runt efter och hittar blderna* Som Drev tycker jag om bilderna utomhus. De inomhus blav tyv䲲 f?lurriga p姲und av r?ser. H嬬er 䶥n med om att den med de tre i trappan 䲠snyggast. Skulle dock vilja rekommendera fler n䲢ilder och, framf?llt, att du b?r ta bilder i svart-vitt. Det ger iallafall lajv bilder mer k䮳la. Kommentar tillbaka! Fr se om jag redovisar dem i svartvitt. Har funderat på det, men ibland får det bilderna att förlora spänningen.... Ska försöka hitta något filter istället jag tyker om tror jag. Kikar mer på bilderna när jag kommer hem. Är för nyvaken nu och har inte speciellt mycket tid xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 1:48 am
Emperor Lothar  Tja... fick lust att fotogrefa detta när jag sag det. domokun Till skillnad från alla andra, tycker jag denna bild verkar komisk. Någon idiot har fått för sig att cykla, cyklat av vägen och fått traska hem, alldeles lerig. Tyckte den var skitrolig, eller så är det jag som har lite sadisthumor. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 1:52 am
Sephyre Mushi Min mamma lyssnar på nightwish. 3nodding Jag har f�r mig att Sakama-samas mamma ocks� lyssnar p� Nightwish XD Min mamma lyssnar på dem. Men min mamma är snarare mer inne i gothmusik. Fast nu har hon fått för sig att New wave är bra och skickar massa sådan till min pojkvän. *sighs* Miradjii är alldeles förstörd nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 4:41 am
Emperor Lothar Valkyria86 Emperor Lothar Valkyria86 Emperor Lothar Valkyria86 Emperor Lothar Jag gillar b䳴 den f?a och sista bilden i f?a posten. domokun Dom k䮮s.. mysigast. Pratar du om mina bilder? redface Jo. Dina bilder. domokun Hum, den sista, mysig? Den var ny i alla fall.. Inkrupen i mantel 䲠d䲠emot mysigt.. Det var en aning kallt d宮 Sm岥gnade och bl峴e.. *hutter* F?ppningsvis syns det inte att killen sitter och asgarvar allt f?ycket..Det syns inte, tror jag inte iaf. razz Förövrigt är den sista bilden av alla jäkligt mysig också. Om man räknar bort oskärpan i dem... stare Glassbilden hade varit mycket finare om killen inte höl på att spilla glass ÖVERALT medans jag tog den wink Jag tycker det blir mysigare med osk䲰an. Nja... den var jag inte s堦?ust i faktiskt. razz Kanske kan vara så.. Ska lära mig den kameran lite bättre.. Måste hitta var man ställer in iso!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:28 am
Valkyrias bilder Jo dom e väl helt ok, men ganska tråkiga. den röda bänken som bakgrund på den första känns verkligen helt fel!jag skulle lugnt kasta ut honom i skogen på en stubbe eller sten eller stående mot ett träd eller så.
Den andra bilden är bättre, en lite udda vinkel och pose och så 3nodding dock samma sak med bg, att man ser att det sitter någon bredvid men bara ryggen? nja inte bra. sen är den välvårdade stentrappan han sitter på lite stämningsbrytare..
tror faktiskt det är det värsta problemet med bilderna, bakgrunden stämmer inte riktigt enligt mig... och skärpan e jub inte den bästa jämt heller sweatdrop
på den sista bilden har rdu verkligen fått till en bakgrund men då funkar inte skärpan alls istället. sweatdrop
Så nu ska jag posta lite som du kan få klaga på i gengäld 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:36 am
Jahapp, det här är från en skoluppgift jag hade som dom så snällt kallade färg, sen kastade dom ut oss en höst dag där vi fick fota utan vidare referenser. Mina lärare älskade att göra sånt.

Det blev en av de bättre bilderna (dock är kvaliten vilt nedsatt nu eftersom orgina bilderna är inscannade via negativ...) är väldigt nöjd med bakgrundsljuset 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|