Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Thu May 19, 2005 10:33 am

On my mind: Was vandaag bijna te laat op school.

Ik had de eerste 3 uur vrij (Dat betekent dat ik pas om 11 uur op school hoefde te zijn). Dus mijn wekker loopt om 9 uur af (Ik heb moeite met uit bed komen). M'n moeder was al weg, en alleen m'n broer was er nog. M'n broer riep om 9 uur, ik mompelde wat terug naar hem. Daarna riep hij nog es om half 10. Ik was ondertussen al wakker en wilde nog even blijven liggen. Tenslotte riep hij nog es om half 11 stare . Ik was gewoon weer in slaap gevallen! Ik snel aankleden, drie keer m'n tandenborsten door m'n giegeltje, niet ontbeten, de borstel door m'n haar gerost, niet m'n telefoon meegenomen, niet m'n lunch meegenomen, en toen snel naar school gesjeesd. Ik kwam om precies 11 uur aan. Ik stond met een voet binnen en toen ging de (1e) bel -En nee, ik ben dan nog niet te laat. De bel gaat bij ons na de pauze 2x-. Kwam in de grote pauze m'n moeder nog ff m'n lunch brengen. Normaal zou ze dan denken 'Jammer dan', dus ze zal wel gezien hebben dat ik niet had ontbeten 3nodding .
PostPosted: Thu May 19, 2005 10:37 am

ButtonFly
On my mind: Was vandaag bijna te laat op school.

Ik had de eerste 3 uur vrij (Dat betekent dat ik pas om 11 uur op school hoefde te zijn). Dus mijn wekker loopt om 9 uur af (Ik heb moeite met uit bed komen). M'n moeder was al weg, en alleen m'n broer was er nog. M'n broer riep om 9 uur, ik mompelde wat terug naar hem. Daarna riep hij nog es om half 10. Ik was ondertussen al wakker en wilde nog even blijven liggen. Tenslotte riep hij nog es om half 11 stare . Ik was gewoon weer in slaap gevallen! Ik snel aankleden, drie keer m'n tandenborsten door m'n giegeltje, niet ontbeten, de borstel door m'n haar gerost, niet m'n telefoon meegenomen, niet m'n lunch meegenomen, en toen snel naar school gesjeesd. Ik kwam om precies 11 uur aan. Ik stond met een voet binnen en toen ging de (1e) bel -En nee, ik ben dan nog niet te laat. De bel gaat bij ons na de pauze 2x-. Kwam in de grote pauze m'n moeder nog ff m'n lunch brengen. Normaal zou ze dan denken 'Jammer dan', dus ze zal wel gezien hebben dat ik niet had ontbeten 3nodding .

Ohw, ik heb een heel jaar het zo gepland dat ik iedere keer bij de eerste bel binnen stapte.. kwam door een vriendin *ahum* die slechte invloed op me had... naja nu gaat het gelukkig wel beter.
Maar dat is echt liev van je moeder 3nodding 3nodding

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Thu May 19, 2005 10:43 am

ON my mind: Ik moet morgen aangifte doen bij de politie omdat 1 of ander snugger iemand vandaag mijn mp3-speler gejat heeft... scream gonk scream gonk

Ik heb altijd mijn tas bij mij, en in de pauze op school vandaag heb ik misschien 5 minuten even mijn tas neergezet omdat hij zo **** zwaar was en ben heel even weg gelopen. En toen ik terug kwam was mijn voorvakje open... Nou, ik doe dat ding bijna altijd zorgvuldig dicht, dus ik al kijken, bleken alleen mijn dopjes er nog in te zitten (en ik had hem 10 minuten geleden (op dat moment dan) nog gebruikt).
Ik was dus ECHT heel erg geschrokken en de tas van een vriendin stond er ook bij en bij haar zijn er dus ook een aantal belangrijke dingen uit gestolen. Dus ik echt vet balen. Dus vandaar.
PostPosted: Thu May 19, 2005 10:45 am

[ Message temporarily off-line ]

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Thu May 19, 2005 10:51 am

PostPosted: Thu May 19, 2005 10:54 am

ButtonFly

Jenske

PostPosted: Thu May 19, 2005 10:58 am

PostPosted: Thu May 19, 2005 11:01 am

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Jenske

PostPosted: Thu May 19, 2005 11:02 am

PostPosted: Thu May 19, 2005 11:11 am

Uumie-chan

Jenske

PostPosted: Thu May 19, 2005 11:14 am

PostPosted: Fri May 20, 2005 2:16 pm

On my mind; Weekend staat weer voor de deur! biggrin

The Forbidden Angel

Uumie-chan

PostPosted: Sat May 21, 2005 12:36 am

The Forbidden Angel

YAY weekend! Helaas moet ik voor m'n examens leren >_<

On my mind: Ben ik nou de enige die moeite heeft met leren? En dan bedoel ik niet dat ik de stof niet begrijp, maar dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik begin op maandag met economie, dinsdag geschiedenis en woensdag aardrijkskunde, en dat zijn zo'n beetje mijn slechtste vakken. Ik weet gewoon niet wanneer ik WAT moet leren. Vooral aangezien sommige examens tot half 5 duren en ik dus 's avonds niet veel leertijd heb. xp Ik ben blij als ik m'n diploma heb!!!
PostPosted: Sat May 21, 2005 12:39 am

Uumie-chan
The Forbidden Angel

YAY weekend! Helaas moet ik voor m'n examens leren >_<

On my mind: Ben ik nou de enige die moeite heeft met leren? En dan bedoel ik niet dat ik de stof niet begrijp, maar dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik begin op maandag met economie, dinsdag geschiedenis en woensdag aardrijkskunde, en dat zijn zo'n beetje mijn slechtste vakken. Ik weet gewoon niet wanneer ik WAT moet leren. Vooral aangezien sommige examens tot half 5 duren en ik dus 's avonds niet veel leertijd heb. xp Ik ben blij als ik m'n diploma heb!!!

meestal heb ik meer moeite met het beginnen te leren... najamijn toetsweek staat ook al weer voor de duer (over 3 weken)...
maar heeeeeeeeeel veeel suc7!

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat May 21, 2005 12:40 am

ON my mind: Dat kittyocean's tekening net in de nieuwe (25) WITCH heb gezien smile
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games