|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 9:30 am
+ har varit på möte + ensam hemma >.<
- det var bara 3 st på mötet gonk - avanmälning till ZÅ crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 12:05 pm
+ Löv, löv, löv + Har äntligen gjort läxan om robban + Kekar chips...
- ... som jag har stulit från min familj sweatdrop - Har inte duschat än... - Måste gå upp jetetidigt imån för att duscha och packa och vakna och så... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 1:23 pm
+ Jag klarade Silent Hill 4 för ett kort tag sen! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 1:26 pm
+ Har Chrono Trigger som jag kan spela ninja
- .. Men jag orkar inte sätta på det gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 3:04 pm
Drevlin + Jag klarade Silent Hill 4 för ett kort tag sen! whee hörde att du fick bad ending .p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 3:37 pm
Chibi_Chocobo Drevlin + Jag klarade Silent Hill 4 för ett kort tag sen! whee hörde att du fick bad ending .p Tyst nu... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:25 pm
- hade råkat ställa min väckarklocka på halv nio istället för på sju, och halv nio är då jag måste sticka hemifrån för att hinna med bussen ._.
+ vaknade av ett sms från en som tycker om mig biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:54 pm
- Ska till skolan nu.. Får se om det blir mer plus och minus efter det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:22 pm
- Skola idag. - Verkar små kallt ute.
+ C.S.I ikväll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 11:56 pm
- Skola - Fortfarande dålig i halsen. Varit det i en månad. - Prov om medeltiden.
+ Spela mysigt spel när jag kommer hem. + Ledig imorgon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 1:58 am
- Nyss fått veta att jag måste städa och sitta i skolans kiosk med en kille jag absolut inte gillar, får inte byta heller.. - Har fortfarande så ont i knäet att jag nästan inte kan gå.. - 3 läxor till idag, inte gjort en enda.. - Ja, det är skola och långt till helgen..
+/- Hemkunskap.. Vi ska göra spaghetti och köttfärssås, är vegetarian.. Inte gjort läxan.. +/- Ska fylla på mobilen och störa en person.. Inte säker om han inte är ledsen/sur på mig..
Dagen är förstörd.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 3:47 am
+allt bra så länge + vi har ganska roliga lektioner kvar
+/- snart hemma
-är i skolan. -uttråkad.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 3:59 am
- hittade inte mina nyckar. - Ett tag kvar tills johanna slutar
+ Jag har gjort en massa roliga saker idag, t.e.x gått ut ur rummet, sagt "jasså" och gått in igen. (Ja, jag har sjuk humor.) + kunde inte gå till skolan pga nycklarna. + Jag hade en rolig "diskussion" med mamma : Mamma : Vad är det för nått? Jag : Uhh pinnar.. helt vanliga pinnar.. Mamma : från? Jag : Henke! Helt vanliga pinnar från henke.. *går in på rummet och gömmer dem*.. helt vanliga pinnar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 6:04 am
- Hatar verkligen, helt uppriktigt sagt, mig själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 8:46 am
+ + Slipper vara ute i regnet + Jag var duktig på två leketioner + Hade bara 2 fel på 18 meningar... + Jag är jävligt snygg. + Får åka med Fanny och Macke till skövde på lördag
- - Jag har inget Fritidskort - Det regnar - Det renade på mig när jag gick hem från bussen... - Alla mina vänner är fjortisar - Jag hjälper fol att göra deras läxor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|