Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Sep 02, 2005 1:22 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Sep 03, 2005 4:50 am

Nain unta etta shoppasin Lontoossa.Yhdessa kaupassa missa kavin soi taustamusiikkina Salarakkaat(!?!)mika ihmetytti minua kovasti.Sitten kohtasin jonkun miehen,jonka kanssa paadyin pelaamaan minigolfia jonnekin huonekaluliikkeeseen. neutral

Carmen LaVihta

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:32 am

nain kauheasta tyypista unta,mutt onneks Rikku sit heratti sweatdrop
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 10:39 pm

Hei, mina muistan mita unta nain viime yona! *ihme jo sinaansa*

Mie elin sellasessa vahan niinku Runescape mualimassa *hapeaa*, joka samalla oli vaan sellanen omituinen kyla jarven rannalla. (Tai itseasiassa, se oli sellasen kallion paalla, jarveen oli jyrkka pudotus). Ja mie olin monta henkiloo vahan niinku yhtaaikaa ja vuoron peraan - kalastajaa, metsastajaa, puunhakkaajaa ja silleen.

Jossain vaiheessa kolme noitaa tuli manaamaan hautausmaalle ja mie menin hatisteleen ne meidan kylan aidan ulkopuolelle ja joku avioliittorituaalikin oli, mista jonkun toisen kanssa paettiin karkuun metsaan, ettei tarvinnu osallistuu juhlallisuuksiin. Ja jossain vaiheessa siel jarvessakin jotain pulikoin ja etsin jotain sielta pohjasta. (mina, joka en todellakaan ole hyva uimaan, saati sukeltamaan)... >>;

Etta... joo.

Wicked
Captain

Zeggo

PostPosted: Sat Sep 17, 2005 3:56 am

Hoyhensaaret.info

Uskomatonta. Lucid-unet. Juuri opettavaiset unet, joita itse ohjailet...
En eka uskonut itse, etta jollakulla toimisi, mutta sitten luin hiukan foorumilla... pelottavaa. eek
Itella ei siis ole viela onnistunut tai mitaan stare
PostPosted: Mon Sep 19, 2005 8:27 am

On minulla pariin kertaan tuo lucid-uniharpake toiminut (tosin vihaan sita nimea. kaveri saastutti sen sanan. "OMG ma nain LUCID-UNEN!!!1").

Oli se ihan jannaa kun kerrankin sai hoyhentaa pahiksen ilman etta se sai naarmuakaan tehdyksi.

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 5:59 am

PostPosted: Tue Sep 20, 2005 6:24 am

Sain kerran unessani tarpeeksi perassani juoksevasta murhaaja/tappaja/raiskaajasta,joka oli jo tehnyt selvaa muutamasta kaveristani,ja lahdin itse puukko kadessa paastamaan hanet hengilta.

Huu,ne unet joissa olen hukkumaisillani ovat kammottavia. eek

Carmen LaVihta

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:18 am

koulu painajaiset vain jatkuvat crying
PostPosted: Fri Sep 23, 2005 12:50 am

En ole saanut kunnolla nukutuksi viikkoon...pyoriskelen vain lakanoiden valissa/paalla/alla ja katselen kun kello hitaasti tikittaa ajasta ikuisuuteen. crying  

Carmen LaVihta

Kossith

Invisible Hunter

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 11:50 pm

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 12:54 pm

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Oct 02, 2005 9:39 am

Kahtena yona perakkain nain hassua unta. Ensimmaisessa unessani seikkailin Lara Croft-tyyliin aseistautuneena jossakin kartanossa,jossa mukamas asuin.Loysin salaisen huoneen,jossa oli kahden vauvan luurangot kehdoissa. gonk Bloody hell...
Ja viime yona taas vierailin Elviksen haudalla...paitsi,etta se hauta oli jossakin muinaisessa pyramidissa tai temppelissa,ja sita piti siistina joku vanha tati,joka piti vieraskirjaa kaikista kavijoista.Merkintoja oli jo muutaman tuhannen vuoden ajalta. eek Eh?
PostPosted: Sun Oct 02, 2005 2:29 pm

Perjantaina nain kummaa painajaista...
Asuin muka jossain omakotitalossa ja mulla oli pieni vauva. xd
No se ei ollu se painajainen, vaan sit yolla siella pihalla hiippaili joku kumma mies ja ma olin sen vauvan kanssa yksin siella talossa. Sit ma menin sen vauvan kans piiloon, kun se mies tuli sisalle ikkunasta... se oli tosi painostavaa. Sit onneks herasin ennenkun se mies loysi meidat... biggrin

kitimoogle

YamiEiji

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 1:08 am

mie vain naan painajaisia susista crying
mitenhan saisin ne pois unistani?? sweatdrop
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games